۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

کمپین جدید رامبد جوان +عکس

رامبد جوان در ادامه‌ی فعالیت‌های اجتماعی خود از یک کمپین خیریه حمایت کرد.
کد خبر : ۲۶۶۸۱۱
صراط: رامبد جوان که پیش از این از حرکت‌های اجتماعی مختلف نظیر شرکت درکمپین جمع‌آوری یک میلیون امضا برای رسیدگی به فاجعه‌ی منا و یا پیوستن به کمپین همسفره برای حل مشکل سوء تغذیه‌ی کودکان از هوادارانش دعوت کرده بود، این بار نیز با شرکت در کمپین خیریه‌ی زنجیره‌ی شادی از مخاطبانش برای شرکت در این حرکت انسان‌دوستانه دعوت کرد.

زنجیره‌ی شادی یک کمپین است که شما می‌تونید با آپلود کردن عکسی از لبخندتان یک‌هزارم از پازل تصویر کودکانی را بسازید که به بیماری‌های قلبی، ارتوپدی و یا ناهنجار‌ی‌های ترمیمی مبتلا هستند. هر هزار تصویر از لبخند افراد مختلف، تصویر لبخند یک کودک مبتلا به بیماری را می‌سازد. با کامل شدن تصویر لبخند هرکودک اسپانسران این موسسه‌ی خیریه ملزم به پرداخت هزینه‌ی درمان او موردنظر می‌شوند. تا به حال نه کودک به این شیوه توانسته‌اند هزینه‌ی درمان بیماریشان را از طریق این موسسه و اسپانسر‌هایشان دریافت کنند. رامبد جوان نیز با آپلود کردن تصویری از لبخندش به این کمپین پیوست. بنا به گفته‌ی موسسه زنجیره‌ی امید پس از دعوت رامبد جوان از مخاطبانش تصویرلبخند فاطمه به سرعت تکمیل شد و هم‌اکنون تصویر پازل دهمین کودک تحت پوشش این موسسه در حال شکل‌گیری است.

پیش از این نیز چهره‌هایی همچون مهناز افشار، بهاره رهنما، سروش صحت، صابر ابر، محسن چاووشی، سحر دولت‌شاهی ، الهام پاوه‌نژاد و بهاره کیان‌افشار با بارگذاری تصاویر لبخندشان در کامل کردن پازل‌های لبخند کودکان تحت پوشش این موسسه شرکت کرده بودند.

رامبد جوان با انتشار متن زیر هوادارانش را به شرکت در این کمپین دعوت کرد:

«شادى،خنده،سلامتى حق همه ى بچه هاس.هيچ بچه اى از هر نژاد و قوميت و مليتى و در هر شرايطى نبايد از اين نعمت ها بى نصيب باشه. موسسه خيريه زنجيره‌ی اميد خودش رو به اين آرمان متعهد مى دونه و به همين دليل به بچه هاى زير هيجده سالى كه از بيمارى هاى قلب،ارتوپدى،فلج مغزى و بيمارى هاى ترميمى رنج مى برن و از خانواده هاى بى بضاعتن هستن خدمات درمانى مى ده.اين خيريه حالا يه كمپين داره به اسم زنجيره شادى.كمپينى فرهنگى براى حمايت از اين خيريه و بچه هاى تحت حمايتش.

مسير مشاركت درش ساده س؛به سايت زنجيره شادى مى ريم: www.zanjirehshadi.com عكس لبخندمون رو آپلود مى كنيم و عضو زنجيره مى شيم.هر عكس ما يك هزارم هزينه هاى درمانى يك كودكِ. اسپانسرهاى كمپين بخش مالى رو تامين مى كنن و ما بخش معنوى رو. زمان زيادى براى ساختن زنجيره شادى از شما گرفته نمى شه.تنها به اندازه يك عكس آپلود كردن!فقط كافيه باور داشته باشيد تغييرات بزرگ و موثر از دل عمل هاى ساده و كوچك به دست مياد.

بعد از ثبت نام در سايت گواهى عضويتتون رو به اشتراك بگذاريد.»

کمپین جدید رامبد جوان +عکس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند