۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

دوست صمیمی بنزما بازداشت شد

پلیس محلی ورسای از بازداشت دوست صمیمی کریم بنزما خبر داد.
کد خبر : ۲۶۷۰۴۹
صراط: پلیس محلی ورسای از بازداشت دوست صمیمی کریم بنزما خبر داد.

کریم زناتی 32 ساله دوست صمیمی کریم بنزما روز گذشته توسط پلیس فرانسه بازداشت شده است. این فرد که دوست دوران کودکی کریم بنزما است در ابتدا به خاطر ارایه پاره‌ای از توضیحات توسط پلیس بازداشت شده بود اما بعد از رسیدن به مقر نظامی پلیس فرانسه، به سرقت، حمل و قاچاق حشیش و هروئین اعتراف کرده است. قرار بر این بوده که این فرد مظنون درباره پرونده کریم بنزما شهادت بدهد و ثابت کند که در جریان اخاذی از والبوئنا، دیگر ملی پوش فرانسه شرکت نداشته اما ماجرا برای این مرد 32 ساله پیچیده‌تر شده است.

پلیس فرانسه که کریم بنزما را به زندان لیون منتقل کرده معتقد است که اصل ماجرای اخاذی از والبوئنا زیر سر همین متهم بوده و کریم بنزما در این میان بیشتر دست به شیطنت زده و مجرم اصلی نیست. در هر حال بابت این موضوع که چرا قبل از تشکیل دادگاه، بنزما آزاد شده اما دوست خاطی او همچنان در بند است، جای شگفتی است و مشخص است که نمی‌شود نفوذ باشگاه رئال مادرید را در این میان نادیده گرفت.

والبوئنا، قربانی این اخاذی تلفنی هنوز با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده و گویا پلیس امنیتی فرانسه این دستور را به او داده است، وکیل والبوئنا اما به رادیو مونته کارلو گفته است: امیدوارم عدالت رعایت شود حتی در سکوت!
منبع: فارس