۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

ایران بزرگ‌ترین مانع آمریکا است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بزرگ‌ترین شکست تاریخی آمریکا در عراق به وسیله جمهوری اسلامی رقم خورد بدون آنکه یک گلوله از ایران شلیک شود، ایران بزرگ‌ترین مانع بر سر اهداف آمریکا است.
کد خبر : ۲۶۷۶۲۷

صراط:رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بزرگ‌ترین شکست تاریخی آمریکا در عراق به وسیله جمهوری اسلامی رقم خورد بدون آنکه یک گلوله از ایران شلیک شود، ایران بزرگ‌ترین مانع بر سر اهداف آمریکا است.

سهراب صلاحی صبح امروز در همایش آموزشی پیوست نگاری فرهنگی که به همت بسیج اساتید استان اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین پرونده سیاسی جهان رابطه ایران و آمریکا است که به دلایلی این حساسیت امروز بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی که آمریکا در منطقه به هر دری علیه ما زده است بسته بوده این حساسیت رابطه با آمریکا و نفوذ در داخل ایران توسط آمریکا بیشتر شده گفت: هدف اصلی آمریکاییان تسلط بر منطقه خاورمیانه یعنی مرکز انرژی جهان است و برای این تسلط راهی جز مهار انقلاب اسلامی ندارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تصریح کرد: امروز آمریکاییان شاهد کلکسیون بزرگی است که شکست‌‌ها و ناکامی‌های خود در 15 سال اخیر هستند که نقش ایران در آن پررنگ است، آمریکاییان به این نتیجه رسیدند که تنها راه مهار انقلاب نفوذ است.

وی تاکید کرد: در این شرایط عده‌ای در داخل تلاش‌هایی برای برقراری ارتباط با آمریکا دارند و آمریکاییان متوجه این مطلب شده‌اند که گروهی تمایل به این ارتباط دارند.

صلاحی افزود: گروه‌ها در داخل ایران پیرامون ارتباط ایران و آمریکا به سه دسته تقسیم می‌شوند دسته‌ای که معتقدند مشکلات کشور جز با حضور غرب و به ویژه آمریکا حل نمی‌شود، دسته دوم که معتقدند با آمدن آمریکا مشکلات رفع نمی‌شود ولی به دلیل ترس از آمریکا و در رفتن از جنگ باید رابطه داشت و دسته سوم کسانی که کاملا در اختیار آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه براساس و عناوین و شواهد مختلف از جمله گواه تاریخ معتقدیم که ارتباط با آمریکا برای ایران سم است گفت: نقطه عطف ایران و آمریکا به کودتای 28 مرداد به خیانت تلخ آمریکا که به اعتماد مصدق است. تاریخ ارتباط ایران و آمریکا پیش از انقلاب اسلامی یک جاده کاملا یکطرفه است.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط بسیج آمریکا