۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

چگونه کمپین راه‌اندازی کنیم؟

در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که به‌زودی برگزار می‌شود، دو کارگاه آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم؟ و طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی، برپا خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۸۰۲۶
صراط: دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از نمایشگاه مطبوعات به عنوان یک رویداد بزرگ رسانه ای یاد کرد و گفت: رسانه ها با نقد دلسوزانه مسئولان، زمینه پیشرفت را فراهم آورند.

هوشمند سفیدی امروز همزمان با پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه این رویداد بزرگ رسانه ای کشور را فرصتی برای اهالی مطبوعات و رسانه ها عنوان کرد.

وی با تاکید از بهره مندی رسانه ها از این فرصت به دست آمده، بیان کرد: رسانه ها باید در عین حال با نقد دلسوزانه و منصفانه مسئولان کشور زمینه های پیشرفت را برای کشور فراهم آورند.

هوشمند سفیدی با حضور پرشور مسئولان در کنار مردم به این دوره از نمایشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: افزایش بازدید از نمایشگاه مطبوعات نشانگر افزایش می تواند با پیام های خوبی همراه باشد.

این فعال رسانه‌ای با اعلام اینکه یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به‌زودی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دوره ضمن برگزاری دوکارگاه آموزشی تحت عناوین چگونه کمپین طراحی کنیم؟ و طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی در حوزه فرهنگ سازی، هشت مقاله برگزیده توسط اساتید ایرانی ، آمریکایی ، ایتالیایی ، اسپانیایی و هلندی ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: مجموعاً 650 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور، چگونگی طراحی و اجرای کمپین های ارتباطی را در فضای مجازی فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی مورخ یکشنبه 24 آبان ماه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، جمعی از مدیران مسئول رسانه ها، اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی یادآور شد: رونمایی 11 کتاب روابط عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم از برنامه های پیش بینی شده است.

به گفته دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی از دیگر برنامه های یازدهمین دوره سمپوزیوم ، معرفی 55 برگزیده حوزه های علمی و عملی روابط عمومی در سال 1393 خواهد بود.

وی با بیان اینکه با برگزاری یازدهمین دوره سمپوزیوم، شاهد گسترش رویکرد و عملکرد روابط عمومی ها برپایه کمپین و اثربخشی بیشتر برنامه های ارتباطی شد، ابراز کرد: این رویداد بین المللی در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا