۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

حمایت انریکه از سرمربی رئال مادرید

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از همکار خود در رئال مادرید حمایت کرد و گفت: حمله به یک سرمربی، آنهم بدون منطق و سند بسیار زشت است، بنیتس مربی بزرگی است.
کد خبر : ۲۷۰۴۶۶

صراط: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از همکار خود در رئال مادرید حمایت کرد و گفت: حمله به یک سرمربی، آنهم بدون منطق و سند بسیار زشت است، بنیتس مربی بزرگی است.

لوئیس انریکه بازیکن پر حاشیه سالهای دور بارسلونا و فوتبال باشگاهی ایتالیا در ردای یک سرمربی از همکار اسپانیایی خود دفاع و حمایت کرد و گفت: رافائل بنیتس بزرگی خود را پیش از این ثابت کرده است، باید به شخصیت حرفه‌ای او احترام گذاشت و یک شکست هر چه قدر هم که تلخ و سنگین باشد نباید دلیلی کافی برای اخراج یک مربی تلقی شود.

انریکه ادامه داد: بنیتس افتخارات زیادی به دست آورده و این کمال بی انصافی است که هواداران یا مقامات باشگاه رئال مادرید بخواهند او را تحت فشار قرار بدهند، او مربی بزرگی است و من به عنوان یک مربی فوتبال معتقدم که کمترین سهم را در شکست تیمش برابر ما داشت. شکست مادرید قبل از آن که به ضعف این تیم مربوط شود، به قدرت بارسلونا ربط داشت. کاری از دست آنها بر نمی‌آمد و البته کسی در این میان مقصر نیست، این فوتبال است، روزی به سود ما رقم می خورد و روزی به سود حریف.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط انریکه بنیتس