۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

استیماچ: بازی سختی مقابل پدیده داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد به واسطه نزدیکی دو تیم در سبک بازی، فردا دیدار سختی در مقابل پدیده خواهیم‌ داشت.
کد خبر : ۲۷۴۹۰۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد به واسطه نزدیکی دو تیم در سبک بازی، فردا دیدار سختی در مقابل پدیده خواهیم‌ داشت.

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: بازی سختی خواهیم‌ داشت زیرا دو تیم پدیده و سپاهان در سبک بازی بسیار به هم نزدیکند. به این جهت که هر دو تیم زیبا بازی می‌کنند اما در زدن ضربات آخر موفق نیستند. امیدوارم طلسم گل‌نزدن‌های ما در بازی فردا شکسته‌ شود.

وی با اشاره به گردانی و کرمی، محرومان سپاهان تصریح کرد: البته محمد علی‌احمدی پس از یک ماه تمرین با سپاهان به عنوان یار آزاد به تیم ما پیوست و می‌توانیم از وی استفاده کنیم. او سرشار از انگیزه است و با استفاده از تجربه‌اش می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

استیماچ با رد هرگونه نگرانی نسبت به سنگینی سایه محرم نویدکیا در تیم سپاهان نیز گفت: فرصت فکر به اتفاقات دوره فرکی را ندارم و از چنین موضوعی نمی‌هراسم. اگر بازی‌های تیم ما در چهار بازی گذشته را ببینید، متوجه می‌شوید که سپاهان در هر بازی موقعیت‌های متعد‌د گلزنی را به دست آورده و تنها در زدن ضربات آخر مشکل داشته است. این نقص بالاخره حل می‌شود و دوران فراز ما آغاز می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص حضور ستاره‌های تیمش در لیست مازاد نیم‌فصل تاکید کرد: غیر از این بازی ۲ دیدار دیگر تا آغاز نیم‌فصل فرصت داریم، تمام بازیکنان تیم می‌توانند در این ۳ دیدار به کادرفنی سپاهان ثابت کنند که توانایی و شایستگی پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

منبع: ایسنا