۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

تیم منتخب سرخابی‌‌ها تا پایان نیم‌فصل

تیم منتخب سرخابی‌ها را تا پایان نیم‌فصل نخست در این گزارش بررسی می‌کنیم.
کد خبر : ۲۷۶۴۲۹
صراط: تیم منتخب سرخابی‌ها را تا پایان نیم‌فصل نخست در این گزارش بررسی می‌کنیم.

نیم‌فصل نخست لیگ پانزدهم با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید و در این گزارش تیم منتخب استقلال و پرسپولیس را معرفی می‌کنیم.

دروازه‌بان:

سید مهدی رحمتی کاپیتان نخست آبی‌پوشان پایتخت درون دروازه تیم منتخب قرار می‌گیرد.

وی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، با دریافت 12 گل و پیشی گرفتن از سوشا مکانی در درون دروازه تیم منتخب قرار گرفت.

مدافعان:

در خط دفاعی 3 بازیکن از پرسپولیس قرار دارند. محمد انصاری پدیده لیگ برتر که در ابتدای فصل از فجر سپاسی به عضویت سرخپوشان درآمد و عملکرد فوق‌العاده ای نیز از خود به نمایش گذاشت.

در دفاع میانی نیز محسن بنگر و حنیف عمران‌زاده قرار دادند. این دو که اصالتی مازندرانی دارند با یکدیگر زوج دفاعی تیم منتخب را تشکیل می‌دهند و در سمت راست این تیم نیز رامین رضاییان قرار دارد.

وی که در ابتدای این فصل از راه‌آهن به جمع شاگردان برانکو اضافه شد عملکرد خوبی از خود ارائه داد و با تک‌گل خود مقابل سیاه‌جامگان درخشش خود را تکمیل کرد.

در یک خط جلوتر نیز امید ابراهیمی و احمد نوراللهی قرار دارند. این دو که کمربند میانی تیم منتخب را تشکیل داده‌اند در تیم‌شان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و از بازیکنان تأثیرگذار تیمشان محسوب می‌شوند.

در گوشه‌های چپ و راست نیز جابر انصاری و امید عالیشاه قرار دارند که با به ثمر رساندن 2 و 4 گل از ارکان موفقیت تیم‌شان در لیگ برتر محسوب می‌شوند. در خط هجومی نیز مهدی طارمی و سجاد شهباززاده قرار دارند.

دو مهاجم برتر سرخابی‌ها که در این فصل عملکرد خوبی در تیم‌هایشان داشته‌اند با به ثمر رساندن 9 و 4 گل آمار خوبی را از خود به جای گذاشته‌اند و از تأثیرگذارترین بازیکنان سرخابی‌ها محسوب می‌شوند.

حال در کنار این بازیکنان می‌توان به بازیکنانی مانند میلاد شیخ فخرالدینی، خسرو حیدری، محسن سلمان و روزبه چشمی اشاره کرد که می‌توانستند در این لیست قرار بگیرند.