۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

عیدی پیرمرد خوسفی در روزمیلاد پیامبر +تصاویر

همزمان با عید بزرگ میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش صادق آل محمد(ع) ابتکار یک شهروند خوسفی در عیدی دادن و هدیه گل نرگس به مردم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، لبخند را بر لبان آنها هدیه داد.
کد خبر : ۲۷۷۵۱۸

صراط: همزمان با عید بزرگ میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش صادق آل محمد(ع) ابتکار یک شهروند خوسفی در عیدی دادن و هدیه گل نرگس به مردم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، لبخند را بر لبان آنها هدیه داد.

پرورش گل نرگس در کنار دیگر محصولات باغی و زراعی یکی از افتخارات «حاج غلامرضا بیلی» از کشاورزان و باغداران قدیمی و با تجربه شهر خوسف است که شاید حدود 90 درصد گل‎های نرگس باغش را در ایام گل‎دهی و فصل گل نرگس به مردم، مسئولان، میهمانان و گردشگران هدیه می‎دهد.      

بیلی می‎گوید: چند سالی است که ایام هفته وحدت در زمستان و با ایام گل‎دهی نرگس خوسف مصادف شده و روز قبل از میلاد دو نور آسمانی، گل‎های باغ را می‎چینم و بین مردم و به ویژه بیماران در بیمارستان هدیه می‎کنم و ذکر صلوات و لبخند را بر لبانشان می‎نشانم و اینکار را در سال‎های بعد نیز در فصل گل نرگس که مصادف با هفته وحدت باشد ادامه خواهم داد.

او گل‎های نرگس باغ را یکی یکی چید و در سبدی گذاشت و دسته‎ای در دست راهی خیابان شد و با تقدیم گل به رهگذران خود را به درمانگاه و ادارات رساند و به هر یک از کارکنان ادارات، درمانگاه و بیماران گل هدیه داد.

پس از آن در حاشیه خیابان امام رضا(ع)، جاده خوسف به تهران حاضر شد و تعدادی را نیز بین مردم، مسافران و میهمانان غیر خوسفی توزیع کرد.


منبع: فارس