۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

همه به قانون تمکین کنند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون و انصاف عمل می‌کند، گفت: این شورا در انتخابات باید منویات رهبری را دنبال کند.
کد خبر : ۲۷۹۱۷۲

صراط:  نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه شورای نگهبان بر اساس قانون و انصاف عمل می‌کند، گفت: این شورا در انتخابات باید منویات رهبری را دنبال کند.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل و نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: شورای نگهبان براساس وظایف ذاتی و نظارت استصوابی، برپایه قوانین، شواهد، اسناد و مدارک و انصاف و محبت، سوابق کاندیداهای مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی را بررسی می‌کند.

وی افزود: در این میان همه باید به قانون احترام بگذارند یعنی اگر احساس شد حقی از کسی در این بین تضعیف شده است همان شخص باید راهکار قانونی را در پیش بگیرد؛ رجوع و اعتراض کرده و از مرحله قانونی پیگیری کند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در این دوره از انتخابات کار شورای نگهبان بسیار سخت است چراکه دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همزمان با هم انجام می‌شود لذا همکاری همه داوطلبان را می‌طلبد که کمک‌حال نظام جمهوری اسلامی باشند.

حقیقت‌پور در ادامه با تشریح وظایف شورای نگهبان در انتخابات، تاکید کرد: از طرفی شورای نگهبان نیز باید منویات مقام معظم رهبری که چند روز گذشته در خصوص وظایف شورای نگهبان اعلام کردند را رعایت کند تا انشاءالله یک انتخابات پرشور دیگری را در صحنه سیاسی انتخابات جمهوری اسلامی به ثبت برسانیم.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط قانون مجلس