۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۲

خودزني پس از قتل همسردر شمال تهران

مرد ميانسال در پي اختلاف‌هاي خانوادگي، همسرش را مقابل يك جايگاه سوخت در شمال تهران كشت و سپس خودزني كرد.
کد خبر : ۲۸۸۹۴

به گزارش «جام‌جم»، روز يكشنبه اين هفته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از درگيري خياباني يك زن و مرد مقابل جايگاه سوخت خيابان پاسداران خبر داد. دقايقي بعد ماموران كلانتري 123 نياوران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند زن و مردي با ضربه‌هاي چاقو بشدت زخمي شده‌اند.

ماموران هر دو مجروح را به بيمارستان منتقل كردند و تلاش پزشكان براي نجات آنها از مرگ حتمي آغاز شد؛ اما زن جوان تسليم مرگ شد و مرد ميانسال زخمي، زنده ماند. با گزارش موضوع اين حادثه به رسولي، بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي تهران و پس از هماهنگي قضايي، جسد زن جوان به پزشكي قانوني منتقل شد. در پي اين حادثه، پرونده‌اي تشكيل شد و كارآگاهان جنايي اداره دهم پليس آگاهي، تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند.

ماموران با حضور در بيمارستان و تحقيق از مرد زخمي متوجه شدند زن كشته شده، همسر وي است. آن دو از چندي پيش با هم اختلاف و درگيري داشته‌اند تا اين‌كه روز حادثه هنگام بازگشت به خانه‌شان بوده‌اند كه در مقابل يك جايگاه سوخت با هم درگير شده‌اند. در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، در پي اين درگيري مرد خانواده مقابل رهگذران با چاقويي كه همراه داشته، همسرش را زخمي و بعد با همان چاقو خودزني كرده است. بنابراين گزارش، مرد همسركش با قرار قانوني بازداشت و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.

نظرات بینندگان
جومونگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
يارو از اين ناراحت بوده كه چرا قبلا اين كارو نكرده واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا