۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

زمین‌خوار ۳۲ میلیارد ریالی دستگیر شد

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری یک کلاهبردار و کشف ۳۲ میلیارد ریال زمین خواری توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد خبر داد.
کد خبر : ۲۹۶۹۲۴
صراط: فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری یک کلاهبردار و کشف ۳۲ میلیارد ریال زمین خواری توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا دلیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب بروجرد به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر زمین خواری در حوالی بروجرد، مراتب به صورت ویژه در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فرد کلاهبردار با اسناد و مدارک جعلی ۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی واقع در حوالی بروجرد متعلق به یکی از تعاونی های تولیدی - توزیعی این شهرستان را با روش های متقلبانه به مبلغ ۳۲ میلیارد ریال به فردی فروخته است.

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با كارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضائی متهم را در بروجرد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر كردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی پلیس، متهم به جرم خود اعتراف كرد.

وی با اشاره به اینکه متهم مبلغ ۳۲ میلیارد ریال زمین خواری کرده است گفت: کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی با قرار صادره روانه زندان شد.

گفتنی است، تا کنون ۱۳ نفر از شکات این پرونده شناسایی شده اند.