۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

سیگار کشیدن بازیکن‌ رومانی ‌سوژه شد +تصاویر

خبر عجیب و باورنکردنی سیگارکشیدن بازیکن تعویضی تیم ملی فوتبال رومانی به صورت گسترده در رسانه‌های قاره سبز انتشار یافت و سوژه یک شد.
کد خبر : ۳۰۵۳۲۶
صراط: خبری که دو روزنامه ورزشی رومانی منتشرکردند، همچون بمب خبری در سطح رسانه‌ای اروپا انتشار یافت و به یکی از خواندنی‌ترین اخبار در سایت‌های مطبوعات تبدیل شد.

به گزارش فارس، این خبر در واقع مربوط به افشاگری دو رسانه رومن‌ها در مورد بازیکن 25 ساله تیم‌شان یعنی دنیس آلیبک مربوط بود.

سیگار کشیدن بازیکن رومانی ‌سوژه شد+تصاویر

بازیکنی که یوردانسکو می‌خواست بعد از اتمام نیمه اول مصاف با فرانسه در جمعه گذشته و شروع 45 دقیقه دوم، او را به عنوان یار تازه‌نفس روانه میدان کند. اما در نهایت تعجب، در دسترس نبود.

در این مورد مطبوعات اروپا اخبار کامل‌تری را به اطلاع خوانندگان خود رساندند. روزنامه اکیپ، چاپ فرانسه نوشت در لحظه‌ای که مربی باتجربه رومانی می‌خواسته بازیکن تازه‌نفس را روانه میدان کند، وی در حال سیگارکشیدن بوده است.

گزارشگر این نشریه فرانسوی نوشت:آلیبک بازیکنی است که حتی در اردو و مقابل چشم اعضای تیم ملی، به صورت زنجیره‌ای سیگار می‌کشد. همین مساله باعث شده که بارها از طرف تیم باشگاهی‌اش یعنی «آسترا گیورگیو» مورد جریمه واقع شود.

سیگار کشیدن بازیکن رومانی ‌سوژه شد+تصاویر

همچنین شبکه تلویزیونی آ.آر.د آلمان نیز عنوان کرد زمانی که یوردانسکو در بازی افتتاحیه قصد داشته وی را به میدان بفرستد، درحال کشیدن دومین سیگار خود بوده است.

در این مورد هرچند یوردانسکو، به عنوان مسئول فنی تیم رومانی، خبر فوق را تکذیب کرده است اما رسانه‌‌های این کشور که گزارشگران و خبرنگاران خود را روانه فرانسه کرده‌اند، مرتب گزارش‌های تکمیلی در این مورد منتشر می‌کنند که بازتاب زیادی در دیگر رسانه‌های قاره سبز داشته است.

اتفاقی که از نظر کارشناسان، لطمه‌ای به اعتبار تیم ملی رومانی تلقی شده است.