۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

رکوردشکنی منچستر در لیگ جزیره

شیاطین سرخ با کسب ۵۱۵.۳ میلیون پوند در سال ۲۰۱۶ رکورد درآمد در لیگ جزیره را شکست.
کد خبر : ۳۲۲۳۹۶

صراط: منچستریونایتد به اولین باشگاه انگلیس تبدیل شد که در یک سال بیش از پانصد میلیون پوند درآمد بدست می‌آورد که این مبلغ آن‌ها را پشت سر بارسلونای اسپانیا قرار دمی‌دهد که در جولای 2016 بیش از 570 میلیون پوند در یک سال کسب کرد.

به گزارش فارس، درآمد باشگاه منچستریونایتد در سال 2015 نزدیک چهارصد میلیون پوند ذکر شده که سودی نزدیک به 69 میلیون پوند به آن اضافه شده است. این درآمد در سال 2016 افزایش نیز پیدا کرد. ابتدا با کسب قهرمانی در جام حذفی انگلیس برای دوازدهمین بار که یک رکورد محسوب می‌شود شروع شد و با افزایش حق تلویزیونی و حق قرارداد با چهاردهمین اسپانسر به رکورد 515 میلیون پوندی رسید.

اد وودوارد معاون رئیس باشگاه اظهار داشته که این رکورد در ادامه راه نیز به ما کمک می‌کند که قدرت اقتصادی خود به همین شکل حفظ کنیم و برای سال 2017 آن را افزایش دهیم . ما الان در لیگ قهرمانان نیز حضور نداریم و صعود ما به این رقابت درآمد زیادی برای ما خواهد داشت.

وی ادامه داد که این قدرت اقتصادی به ما قدرت سرمایه گذاری می‌دهد که قدرت ترکیب، کادر فنی و همه چیز را بالا بریم تا رسیدن به پیروزی و بردن جام برای ما تسهیل پیدا شود.