۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹

بانک‌ملت برای تبلیغ کعبه زد!+عکس

مسابقه جذب نقدینگی که به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت دست کم تا سال 1393 در حساب بانکهای عامل باقی خواهد ماند در حالی است که سودی که در قبال این سپرده ها به سپرده گذاران تعلق می گیرد در قبال خلق پول از محل این اعتبارات (که یک اصطلاح اقتصادی و رایج کارشناسان بانکی است) بسیار بسیار بیشتر از رقمی است که تصور می شود
کد خبر : ۳۲۷۴۹
در اقدامی بی سابقه بانک ملت - یکی از دو بانک عامل ثبت نام زائران عمره مفرده - در میدان هفت تیر تهران یک ماکت بزرگ کعبه معظمه برپا کرده است.

به گزارش البرز از صبح امروز رهگذرانی که از این میدان در تهران عبور می کردند با یک ماکت بزرگ خانه خدا روبرو شدند که در سوی دیگر خیابان و روی ساختمان بانک ملت مدیریت شعب منطقه یک نوشته است: این بانک با ثبت نام عمره مفرده در خدمت هموطنان عزیز می باشد. همچنین شاهدان به خبرنگار البرز گفتند تعدادی ماکت کوچک کعبه شبیه آنچه در میدان هفت تیر وجود داردر را در میدان ولی عصر تهران هم دیده اند.

این گزارش حاکی است در روزهای گذشته پیامکهای فراوانی هم به عموم شهروندان با مضمون ثبت نام تلفنی ، حضوری و ... در بانک ملت ارسال شده است.



مسابقه جذب نقدینگی که به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت دست کم تا سال 1393 در حساب بانکهای عامل باقی خواهد ماند در حالی است که سودی که در قبال این سپرده ها به سپرده گذاران تعلق می گیرد در قبال خلق پول از محل این اعتبارات (که یک اصطلاح اقتصادی و رایج کارشناسان بانکی است) بسیار بسیار بیشتر از رقمی است که تصور می شود.

با یک مقایسه کوچک در آگهی های تلویزیونی که اعلام می دارد به ازای سه ماه افتتاح حساب قرض الحسنه ممکن است چه جوایز نفیسی به دارندگان حساب تعلق گیرد می توان فهمید عایدی بلوکه شدن سه تا پنج ساله یک سپرده هشتصد هزار تومانی برای یک بانک چقدر ارزش دارد.



البرزنیوز امیدوار است بانک ملت و بانک ملی که انحصارا" ثبت نام زائران عمره را بر عهده دارند برای اعطای وام های به واقع قرض الحسنه به مردم که گاه با یک یا چند میلیون تومان گره بزرگی از مشکلاتشان باز می شود نیز با یکدیگر مسابقه بگذارند.
برچسب ها: بانک ملت
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۶
۰
این بانک داری خیلی سود داره؟
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اون قدر هست که فقط یه درصد ناچیز از سود سپرده گذاری مردم میشه میلیاردها جوایز ارزنده که مش میگن.
یه چیزی حدود دو درصد از سود سپرده گذاری که بشه چند ده میلیارد، حساب کن سودش چه قدره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
بهر حال تبليغات هم كارشو ميكنه
ظاهرا"بانك رقيب هم (ملي) اينكاررو در اشل كوچكتر انجام داده بحث رقابته