۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

بازهم کتک‌کاری در پارلمان؛ این بار در اوکراین

نزاع و مشاجره میان دو تن از قانونگذاران در نشست رهبران گروه‌های پارلمانی در کی‌یف در حالی شکل گرفت که یکی از رهبران احزاب شرکت کننده دیگری را به ارتباط با کرملین متهم کرده و خواستار حبس وی شد.
کد خبر : ۳۳۳۴۰۶
صراط: نزاع و مشاجره میان دو تن از قانونگذاران در نشست رهبران گروه‌های پارلمانی در کی‌یف در حالی شکل گرفت که یکی از رهبران احزاب شرکت کننده دیگری را به ارتباط با کرملین متهم کرده و خواستار حبس وی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، "اوله لیاشکو"، رهبر حزب رادیکال پس از متهم کردن "یوری بویکو"، رهبر حزب اپوزیسیون به سفر به مسکو برای دریافت دستور از دولت روسیه، با مشت‌های وی روبه‌رو شد.

لیاشکو گفت: دستورات را باید از مردم خودت، اوکراینی‌ها دریافت کنی.

پیش از آنکه بویکو روی دوپایش بپرد و مشتی را به صورت لیاشکو حواله کند، ادامه داد: به هر حال، من از سرویس امنیت اوکراین سوال دارم که چرا بویکو به مسکو رفته و هنوز در زندان نیست؟

سایر قانونگذاران نیز به سرعت وارد عمل شده و این درگیری و زد و خورد را پایان دادند. اما لیاشکو به صحبت‌هایش ادامه داد و باعث شد تا مشتی دیگر از سوی بویکو حواله صورتش شود.

این نخستین باری نیست که لیاشکو که به خاطر دیدگاه‌های پوپولیستی‌اش معروف است، باعث درگیری در پارلمان این کشور شده است.

"بلوک اپوزیسیون" پارلمان اوکراین شامل قانونگذاران حزب منحل شده "مناطق" متعلق به ویکتور یانوکوویچ، رییس جمهوری سابق و حامی روسیه است.