۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

گرایش عجیب اعضای شورای شهر کرج به کانال‌های تلگرامی

گرایش عجیب برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج به راه‌اندازی کانال‌های تلگرامی با انتقاد شهروندان این شهرستان در فضای مجازی روبه‌رو شده است.
کد خبر : ۳۳۹۹۵۱
صراط: گرایش عجیب برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج به راه‌اندازی کانال‌های تلگرامی با انتقاد شهروندان این شهرستان در فضای مجازی روبه‌رو شده است.

به گزارش فارس از کرج، طی روزهای اخیر پیامک‌های گسترده‌ای برای برخی از شهروندان در کرج ارسال شد که آدرس کانال تلگرامی یکی از اعضای شورای شهر را تبلیغ می‌کرد.

این کانال در حالی راه‌اندازی و اینگونه با صرف هزینه‌های هنگفت و ارسال پیامک‌های متعدد تبلیغ می‌شود که در ماه‌های اخیر نیز شاهد بودیم برخی از اعضای شورای شهر کانال‌های تلگرامی را با نام و مشخصات و تصاویر خود راه‌اندازی‌ کرده‌اند.

همچنین عصر روز پنجشنبه نیز یکی دیگر از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر کرج از طریق فضای مجازی، کانال تلگرامی خود را که هم اکنون 201 مخاطب دارد را به صورت گسترده در گروه‌های تلگرامی مختص شهرستان کرج تبلیغ کرده است.

این کانال‌ها با انتقاد شهروندان کرجی روبه‌رو شده است، از جمله آنکه یکی از کاربران فضای مجازی با انتقاد از راه‌اندازی کانال یکی از اعضای شورای شهر و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک نوشته است: هزینه ارسال پیامک آدرس کانال تلگرامی با چه نیتی؟ آقای (....)  مردم آگاه هستند و عملکرد افراد را رصد می‌کنند. به جای کانال تلگرامی و انتقال مطالب به صورت یک طرفه، گروهی تشکیل دهید و پاسخگوی مردم باشید"

بسیاری از کاربران فضای مجازی در کرج، راه‌اندازی این کانال‌ها را یک اقدام تبلیغاتی می‌دانند که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج تنها چند ماه مانده به برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراها، اقدام به این عمل کرده‌اند.

از سوی دیگر برخی از افراد و فعالان سیاسی و اجتماعی که در محافل خصوصی از آنها به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراها در کرج یاد می‌شود نیز در روزهای اخیر اقدام به راه‌اندازی کانال تلگرامی برای خود کرده‌اند.

حال معلوم نیست که این کانال‌ها با چه میزان هزینه و با چه هدفی در آستانه انتخابات راه‌اندازی شده و به طور قطع اگر هدف اطلاع‌رسانی باشد، می‌توان از راه‌های کم هزینه‌تر و همچنین برقراری ارتباط چهره‌ به چهره‌ و رودرو با مردم برای انجام این مهم استفاده کرد.

و بالاخره اینکه خبرنگار فارس در کرج مطلع شد که نهادهای نظارتی به شدت این فعالیت‌ها را رصد کرده و احتمال اینکه از این اقدامات به عنوان فعالیت‌های تبلیغاتی زودهنگام در زمان بررسی صلاحیت‌ها استفاده شود، زیاد است