۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

حال و هوای آزادی پیش از بازی استقلال - سیاه‌جامگان

برای برگزاری دیدار استقلال و سیاه‌جامگان در حال حاضر حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.
کد خبر : ۳۵۲۴۹۸
صراط: برای برگزاری دیدار استقلال و سیاه‌جامگان در حال حاضر حدود 500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

به گزارش فارس، تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان از هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی حدود یک ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که تا الان حدود 500 هوادار در ورزشگاه حضور دارند و نکته قابل توجه اینکه دورتا دور ورزشگاه آزادی ترافیک روانی وجود دارد که می‌تواند حاکی از آن باشد که خیلی استقبال پررنگی از این دیدار از سوی هواداران استقلالی به عمل نیاید.

* حدود ساعت 15 و 30 اتوبوس استقلال وارد ورزشگاه شد و به محض رسیدن اعضای کادر فنی این تیم وارد زمین شده و مراحل تمرین قبل از بازی را آماده کردند.

* در ادامه اقدامات برای بازسازی ورزشگاه آزادی این عملیات به جایگاه VVIP رسیده که طی آن صندلی‌های این جایگاه از جایگاه خود کنده شده است تا کار برای مرحله جدیدی از تعمیرات این بخش از ورزشگاه برای تمرینات آماده شود.

* در جایگاه یادمان خبرنگاران و عکاسان فقید ورزش ایران در جایگاه خبرنگاران عکس شهید اسماعیل افراسیابی به سایر عکس‌ها اضافه شده است.

* با نصب بنرهایی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع) گرامی داشته شد و همچنین قرار است قبل از آغاز مسابقه تبلیغاتی درباره جشن نیکوکاری و روز درختکاری به عمل بیاید.

* بنرهای کهنه و قدیمی در محوطه ورزشگاه آزادی نوسازی شده و دیگر از آن پوسترهای قدیمی و رنگ و رو رفته در محوطه بیرونی ورزشگاه خبری نیست.

* حدود 10 هوادار در طبقه دوم ورزشگاه مستقر هستند.

* عنایت که به نظر می‌رسد ناظر بازی این دیدار است از مدت‌ها قبل به ورزشگاه آمده بود.

* در فاصله 50 دقیقه مانده به آغاز بازی و با ورود گلرهای استقلال به زمین صدای تشویق هواداران و سوت‌های آنها بلند شد. در این لحظه حسینی همراه بابازاده به زمین آمده و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
برچسب ها: فوتبال تیم لیگ