۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲

حكم جلب معاون شهردار امريكايي در تهران!

همسر معاون شهردار يكي از شهرهاي امريكا كه در ايران پاي سفره عقد نشسته بود پس از چند سال چشم‌انتظاري وقتي از بازگشت همسرش و سفر به امريكا نااميد شد به دادگاه خانواده تهران رفت و تقاضاي طلاق داد.
کد خبر : ۳۶۸۵۰
به گزارش صراط به نقل از مشرق، زن 25 ساله‌اي كه مريم نام دارد هنگام تسليم درخواست طلاق غيابي به قاضي «محسن خدايي» رئيس شعبه 264 دادگاه خانواده تهران - ونك - گفت: تابستان سال 87 در يك جشن عروسي با بهرام - 58 ساله - آشنا شدم كه براي ديدار خواهر و دوستانش از امريكا به تهران آمده بود.
 
او در جريان ملاقات‌هايمان گفت: حدود پنج سال قبل از همسر امريكايي‌اش جدا شده و در يكي از شهرهاي امريكا تنها زندگي مي‌كند و معاون شهردار نيز هست.چندي بعد در حالي كه هر دو به هم علاقه‌مند شده بوديم بهرام پيشنهاد ازدواج داد.
 
از آنجا كه عاشق زندگي در امريكا بودم و بهرام را هم مرد زندگي ديدم، موضوع را با خانواده‌ام در ميان گذاشتم اما پدرم به خاطر اختلاف سني 33 ساله با ازدواج‌مان مخالفت كرد.ولي سرانجام با اصرارهاي من و بهرام، پدرم رضايتش را براي ازدواج اعلام كرد و قرار شد پس از ازدواج براي ادامه زندگي به امريكا برويم.بدين ترتيب پس از برگزاري جشن در يكي از تالارهاي مجلل شهر با مهريه 700 سكه طلا پاي سفره عقد نشستم.
 
چندي بعد همسرم به امريكا رفت تا به قول خودش مقدمات سفر مرا نيز فراهم كند. پس از رفتن او بي‌صبرانه روزشماري مي‌كردم تا به امريكا بروم اما افسوس كه با گذشت بيش از دو سال انتظار بي‌فايده متوجه شدم بهرام فريبم داده و براي سفرم بهانه‌تراشي مي‌كند.
 
خانواده و دوستانش نيز هيچ كمكي به حل مشكلاتم نكرده‌اند.حال آنكه مي‌دانم او در صورت علاقه با قدرت و نفوذش مي‌توانست مرا به راحتي به خانه‌اش ببرد. به تازگي هم شنيده‌ام او و همسر سابقش آشتي كرده و با هم زندگي مي‌كنند. حالا تقاضاي دريافت حق و حقوق قانوني و طلاق دارم.قاضي محكمه پس از شنيدن اظهارات زن جوان دستور جلب و ممنوع‌الخروج شدن بهرام در صورت سفر به ايران را صادر و رسيدگي به دادخواست طلاق غيابي زن جوان فريب‌خورده را به جلسه آينده موكول كرد.
نظرات بینندگان
هادی مینویی
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
شیادی از نوع عباس توفیق منتهی با ضریب حقه بازی و فریب کمتر . صراط جان الوعده وفا ماجرای پیگیری گزارش پروژه شکار زنان پس چه شد؟