۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

سردار غیب‌پرور: فکر می‌کنند با تحریم سپاه منطقه برای آنها امن می‌ماند؟

کد خبر : ۳۷۳۶۸۷
صراط: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن بداند آنجا که پای منافع ملی نظام در میان باشد، همه باهم متحد هستیم،گفت: اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران نشان از حماقت آمریکا دارد.

به گزارش تسنیم از همدان، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح‌امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: برای من، حضور در این جلسه با معنوی و‌ نورانی توفیق است و حضور خانواده شهدا علماء و دیگر مسئولان و فرماندهان بر کیفیت جلسه افزوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند بر ما منت گذاشت و توسط یک رهبر الهی مانند امام (ره) حاکمیت اسلام را تحقق بخشید و انقلاب اسلامی تحفه‌ای بی‌بدیل است و هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است که سال‌ها باید بگذرد تا قیمت و ارزش انقلاب معلوم شود.

وی با بیان اینکه کسی فکر هم نمی‌کرد که یک فقیه مجاهد حضور یافته و به واسطه او حکومت دینی و اسلامی شکل بگیرد، گفت: البته مردم هم پای امام(ره) خوب ایستادند و شهدا نمونه این ایستادگی هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهدای همدان در سخت‌ترین لحظه‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: امروز سالگرد عملیات مرصاد است و این عملیات اوج حماقت منافقین را نشان می‌دهد چراکه مردم را نشناختند و نفهمیدند که مردم پای دین و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این حماقت تنها منحصر به منافقین نیست و متوجه دشمنان انقلاب مانند آمریکایی‌ها هم می‌شود که دیروز بدترین تحریم‌ها را وضع کردند، افزود: آنها در طول چهار دهه کاری از دستشان برنیامد که انجام نداده باشند و از زمان امام(ره) تحریم‌های مادر خود را علیه ما وضع کردند و جنگ را نیز آنان توسط صدام و مرتجعین منطقه علیه ایران به‌راه انداختند و پس از جنگ نیز دشمنی‌های خود را ادامه دادند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب را نفهمیدند و بعید می‌دانم در آینده هم بفهمند، گفت: جایگاه رهبری و نقش مردم در مکتب اسلام ترکیبی مبارک است که به واسطه آن انقلاب می‌ماند و قرار نیست از بین برود‌.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه سختی نبرد با آمریکا و استکبار تنها برای ما نیست؛ تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند وقتی مردم، سپاه و دولت ما را تروریست بخوانند آیا منطقه برای آن‌ها امن می‌ماند؟ آنها قدرت انقلاب اسلامی و دفاعی جمهوری اسلامی و ایستادگی مردم را می‌دانند اما به ترتیب تقابل ارزان‌تر و سخت‌تر را انتخاب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه محال است روزی دست از انقلاب برداریم، افزود: انقلاب عصاره آرزوی اولیا خداست که می‌خواستند روزی بیایید تا حاکمیت دین رخ دهد. دشمن بداند آنجا که پای امنیت ملی نظام وسط بیایید همه در میدان هستند و آنها این را خوب می‌دانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مدافعین انقلاب اسلامی از جمله سپاه مفتخرند که همواره در خط دفاع از انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: این خط نورانی سنگرهای مختلفی دارد که مدافعین گاهی از این سنگر به سنگر بعدی می‌روند و تکلیف و وظیفه خود را انجام می‌دهند.

سردار غیب‌پرور با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند سردار ابوحمزه گفت: ایشان از ابتدای خدمت سنگر‌های متعددی را با افتخار عوض کرده است و در سابقه حضور ایشان در چند استان نمی‌توان نکته مبهمی درباره سربازی و ولایت‌پذیری ایشان پیدا کرد و به همین دلیل وقتی ما اسم ایشان را به‌عنوان فرمانده سپاه استان کرمان معرفی کردیم صدای صلوات‌ها بلند شد و این سرمایه ایشان است.
برچسب ها: صراط بسیج غیب پرور