۲۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵

فتنه و جریان‌انحرافی برنده تفرقه اصولگرایان

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: برنده معادله تفرقه بین اصولگرایان گروه انحرافی و فتنه‌گران هستند.
کد خبر : ۳۸۶۵۶

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام سید محمدرضا آقامیری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر عمده‌ترین تهدید از هم‌گسستگی و تفرقه و مهمترین عامل نجات‌بخش در مقابل جریان‌های فرامرزی "وحدت" است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با تاکید بر اینکه عده‌ای می‌خواهند این وحدت را از بین ببرند، تصریح کرد: عده‌ای خواسته یا ناخواسته درصدد از هم گسیختگی و از بین بردن وحدت هستند؛ جریان فتنه و دگراندیشان همواره تفرقه را برای ما رقم زده و به طور خواسته می‌خواهند در صفوف اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند.

وی بر همین اساس به جریان انحرافی اشاره و اضافه کرد: جریان انحرافی نیز از ابتدا این موضوع را در سر می‌پروراند؛ افرادی تلاش می‌کنند در اردوگاه اصولگرایی تفرقه صورت گیرد و نگذارند ما به وحدت و یکپارچگی برسیم.

حجت‌الاسلام آقامیری با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای خودی هستند که خواسته یا ناخواسته در بین صفوف اصولگرایان ایجاد تفرقه می‌کنند و این مورد قبول نیست، گفت: نمی‌دانیم چرا این عده گل به خودی می‌زنند و در صفوف مقابل قرار می‌گیرند و با صحبت‌ها و سهم‌خواهی‌هایی که دارند می‌خواهند در بین صفوف اصولگرایان تفرقه ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان تصریح کرد: هر کس وحدت اصولگرایان را خواسته یا ناخواسته مخدوش کند آب به آسیاب دشمن می‌ریزد؛ از این رو همه باید در جهت وحدت اصولگرایی گام بردارند.

وی در ادامه به کمیته 8+7 اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا آنچه که اصولگرایان به آن نیاز دارند، ستادی است که بتواند وحدت را ساماندهی کند و بهترین ستاد کمیته 8+7 است؛ چرا که از همه گروه‌ها در آن حضور دارند و انتخاب‌های خوبی در این کمیته صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام آقامیری گریزی نیز به جبهه پایداری زد و اظهار داشت: زعم ما این است که جبهه پایداری خوب است که بیاید؛ اما ممکن است اشتباه کرده و از مجموعه خارج شود که در این صورت اولین لطمه به خودشان وارد خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان خاطر نشان کرد: اگر جبهه پایداری در این اردوگاه با کارهای خود لطمه به وحدت اصولگرایان زده و گسستی ایجاد کنند، اولین لطمه‌اش متوجه خود آنهاست؛ چراکه برنده این معادله در صورت تفرقه یا گروه انحرافی یا اصلاح‌طلبان هستند.

نظرات بینندگان
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
امسال هم مجلس هم دولت اصول گرا بود تو جامعه یا وقتی بین مردم هستید چقدر احساس می کنید ایمان و عمل صالح مردم بیشتر شده؟