۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
چه کسی شهردار خواهد شد؟

بکش بکش کارگزاران و اصلاح طلبان برای رفتن به بهشت

دومین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران فردا برگزار خواهد شد که در حال حاضر گزینه‌هایی برای تصدی‌گری شهرداری تهران مطرح است و این در حالی است که کارگزاران از مطرح‌شدن نام هاشمی استقبال کرده و اصلاح‌طلبان با حضور وی مخالف هستند.
کد خبر : ۴۱۰۴۵۸

دومین جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران برای تعیین برآیند و معیارها و شاخص‌های شهردار تهران با حضور اعضای شورای شهر تهران برگزار خواهد شد، این درحالی است که شورای شهر تهران جلسه رسمی نخواهد داشت و اعضا قرار است در جلسه غیررسمی علاوه بر تعیین فرآیند و معیارهای شهردار تهران برخی از گزینه‌ها را نیز مطرح کنند.

به گزارش گروه اجتماعی صراط در حال حاضر گزینه‌هایی همچون محمدابراهیم انصاری لاری، محسن هاشمی رفسنجانی، سیدمحمدعلی افشانی، پیروز حناچی و مناف هاشمی برای تصدی‌گری شهرداری تهران از گزینه‌های مطرح‌شده هستند.

در حالی اسامی اشاره‌شده مطرح هستند که اکنون نیز برای تعیین شهردار تهران بین کارگزاران و اطلاح‌طلبان برای انتخاب شهردار اختلاف نظر شکل گرفته است ضمن اینکه برخی از شهردار شدن محسن هاشمی استقبال کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی روز گذشته به موضوع فرآیندها و انتخاب شهردار تهران تأکید کردند و قرار شده این جلسات ادامه پیدا کند ضمن اینکه اعضا بنا دارند کمتر از یک ماه تکلیف شهردار تهران را مشخص کنند.