۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

مشکل فنی در موتور هواپیمای پرواز تبریز- تهران

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به لغو پرواز تبریز- تهران به علت نقص فنی در موتور هواپیما گفت: مسافران با پروازهای جایگزین به تهران آمدند.
کد خبر : ۴۱۳۶۲۴

مصطفی صفایی  اظهار کرد: پرواز ساعت 23 دیشب تهران به تبریز دچار مشکل فنی شده بود و بدون هیچ‌گونه مسافرگیری، پرواز باطل اعلام شد.

به گزارش فارس وی افزود: مشکل فنی در موتور هواپیما قبل از پرواز مشخص شد و پرواز ساعت 23 تبریز به تهران لغو شد و این موضوع بلافاصله به همه مسافران اعلام گردید تا به صورت اختیاری یا از پروازهای جایگزین صبح استفاده کرده و یا هزینه بلیت پرواز باطل‌شده را دریافت کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های اذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: صبح امروز 5 پرواز از شرکت‌های هوایی آتا، کاسپین، ایرتور و ایران ایر به تهران وجود داشت که اکثر مسافران از این پرواز جایگزین استفاده کردند. 

صفایی در ادامه با تاکید به اینکه مسافران با پروازهای جایگزین راهی تهران شدند و یا به صورت اختیاری هزینه بلیت را دریافت کرده‌‌اند، افزود: هواپیما دچار نقص فنی شده بود و خوشبختانه قبل پرواز متوجه این موضوع شدیم و با توجه به اینکه مشکل فنی بوده از این‌رو باید متخصصان فنی از تهران برای حل آن می‌آمدند، به همین خاطر پرواز باطل اعلام شد. 

 

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند