۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

کامیابی‌نیا: 2 بازیکن سپاهان به من فحش دادند و باید اخراج می‌شدند

کمال کامیابی‌نیا، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار به اخراج بود شما باید دقیقه ۱۰ هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کردید چون آنها فحش می‌دادند.
کد خبر : ۴۴۳۴۰۳
کمال کامیابی‌نیا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط بازی کاملاً خاص بود ولی من می‌خواهم در مورد اتفاقی که در دقیقه ۹۰ رخ داده حرف بزنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، وی افزود: آقای فغانی اگر قرار به اخراج بود شما باید دقیقه ۱۰ هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کردید چون آنها با زبان انگلیسی فحش می‌دادند و شما هم متوجه این فحش‌ها شده بودید.

هافبک پرسپولیس تأکید کرد: در نیمه اول چند بار این موضوع را به شما گفتم و حتی یکبار کی‌روش استنلی به شجاع خلیل‌زاده فحش داد که وقتی بازیکن ما به شما گفت: او فحش داده شما گفتید مگر فحش خطا است؟ این را می‌توانید از خود خلیل‌زاده هم بپرسید.

وی در پایان گفت: اصلاً باورم نمی‌شود داور در آن صحنه به ما کارت قرمز داده و من تصور می‌کردم می‌خواهد کارت زرد بدهد. به نظرم من او خنده‌دارترین کارت قرمزی را که می‌توانست بدهد همین بود و در دقیقه ۱۰ بازی باید هر دو بازیکن خارجی سپاهان را اخراج می‌کرد.