۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰

آخرین تصمیمات قرعه کشی جدید عمره

به گفته وی، سایر افرادی که اسامی آنها در قرعه کشی انتخاب نشود باید سپرده خود را از بانک پس بگیرند.
کد خبر : ۴۷۴۹۱

به گزارش صراط به نقل از مهر: رئیس سازمان حج و زیارت آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای قرعه کشی ثبت نام کنندگان جدید عمره و همچنین جزئیات اعزام این افراد را تشریح کرد.

علی لیالی  افزود: براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در قرعه کشی که به منظور اعزام ثبت نام کنندگان جدید به عمره مفرده انجام می شود فقط دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر انتخاب خواهند شد.

به گفته وی، سایر افرادی که اسامی آنها در قرعه کشی انتخاب نشود باید سپرده خود را از بانک پس بگیرند.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در گذشته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده بود اما پس از اتخاذ آخرین تصمیمات قرار براین شد که دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر طی سه سال اعزام شوند و البته تعداد اندکی نیز به عنوان رزرو انتخاب می شوند که در صورت انصراف متقاضیان جایگزین خواهند شد.

لیالی افزود: سازمان حج هیچ تعهدی در قبال اعزام تمامی ثبت نام کنندگان ندارد و این موضوع در هنگام ثبت نام در بانکها قید شده بود.

وی با اشاره به اینکه اعزام های جدید از سال ۹۳ تا ۹۵ به طول می انجامد گفت: برای سال آینده و همچنین سال ۹۲ نیز پشت نوبتی های گذشته اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه قرعه کشی از طریق نرم افزار انجام می شود و تدوین نرم افزار ویژه این کار در مراحل پایانی است اظهار داشت: قرعه کشی برای انتخاب متقاضیان جدید عمره تا پایان این هفته انجام می شوند.

برچسب ها: قرعه کشی حج عمره
نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
این قدر ..... که اینهایی که ثبت نام کردن رو اولویت بندی کنند .حالا به جای 3 سال 6 سال طول بکشه مثل تمتع . بعد بگن تا 6 سال ثبت نام نداریم
نه اینکه این همه پول بگیرن بعد .....
ز- م
|
Germany
|
۰۹:۵۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱
۰
لطفا اول کسانی را تا کنون به حج نرفته اند رو قرعه کشی کنید سری بعد بقیه را
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
میشه اینجوری فهمید که همه بهانه های تاخیر برای این است که پول بی صاحب این ملت که بدون اطلاع رسانی صحیح در حسابها ریخته شده است بازهم برای مدتی با بهانه جویی نگه داشته شود.
من به عنوان یک نفری که ثبت نام کردم ، شدیدا احساس پشیمانی کردم از وقتی که فهمیدم که قرار است قرعه کشی بشود.
ازخدا میخواهم زیارت را با این شرط و شروط نصیبم نکنه الهی امین


خواهش میکنم پول غصب شده بنده را عودت بفرمایید .

متشکرم احسان از اردبیل