۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

سپاه قدس به آمریکا حمله می کند

کمیته امور خارجی خانه نمایندگان آمریکا با برگزاری نشستی به بررسی نفوذ ایران در آمریکا لاتین پرداخت و مدعی شد که ایران با این کار قصد حمله به آمریکا را دارد.
کد خبر : ۵۲۷۳۸

به گزارش صراط به نقل از مشرق، سفر رییس‌جمهور ایران محمود احمدی‌نژاد به آمریکای لاتین حاکی از گسترش روزافزون همکاری ایران با کشورهای این منطقه است. حضور ایران در آمریکای لاتین سبب ایجاد نگرانی‌هایی بین مقامات آمریکایی شده و از این رو آنها همکاری‌های نزدیک ایران با این کشورها را تهدیدی برای خود قلمداد می‌کنند.

در همین راستا، رسانه‌ها و مقامات آمریکایی طی ادعاهایی مدعی شده‌اند که ایران با حضور خود در آمریکای لاتین، قصد دارد تا دست به تاسیس پایگاه‌هایی در این منطقه زده و استفاده از آنها برای حمله به آمریکا کند.

 کمیته امور خارجه خانه نمایندگان آمریکا، به ریاست الینا رز،‌ با برگزاری نشستی دست به بررسی تهدید ناشی از همکاری تهران و کاراکاس زد و طبق روال معمول ادعاهای مقامات آمریکایی مدعی شد که ایران قصد استفاده از آمریکای لاتین به عنوان پایگاهی برای حمله به آمریکا را دارد.

در گزارش این کمیته آمده است: « دولت ایران با چاوز، ارتگا، کاسترو، و کوریا متحد شده است که به اعتقاد اکثریت این امر می‌تواند باعث بی‌ثباتی این نیم‌کره شود. این اتحادها می‌تواند یک تهدید فوری به حساب آید، چرا که پایگاهی را در منطقه در اختیار ایران قرار می‌دهد که می‌تواند ــ مستقیماً از طریق نیروی سپاه پاسداران، نیروی قدس، و یا نیروهای نیابتی آن مانند حزب‌الله ــ علیه آمریکا و منافع و هم‌پیمانان ما دست به انجام حملات بزند.»

این گزارش همچنین حاکی از آن است که دکتر نورمن بیلی به مقامات آمریکایی پیشنهاد داده است تا موضع شدیدتر و قوی‌تری را در قبال این همکاری‌ها اتخاذ کنند و ــ از آنجا که سیاست‌های آمریکا همیشه بر پایه اعمال زور و ارعاب بوده ــ وی خواستار این شده است تا آمریکا با تحریم نفت ونزوئلا، این کشور را وادار به تغییر رویکرد خود و قطع همکاری‌هایش با ایران کند.

 
 
 

آخرین  اخبار  و  تصاویر  سیاسی  را  در  سرویس سیاست صراط بخوانید .

برچسب ها: آمریکا سپاه قدس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۵۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۶
به جای این فشارها اگه کمی از استکبار اسراییلی و استعمار انگلیسی خود کم کنید مشکلات حل می شود.
سعیدی
|
Kazakhstan
چی میگی؟؟؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۵۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
ایران رفته به اونا کمک کنه تا از نفوذ و غارت امثال شما جلوگیری کند و ملت انها استقلال و توسعه بیابند.
سعید
|
Kazakhstan
دقیقاً استدلال آمریکا و غرب هم برای دخالت در کشورهای دیگه همینه عزیزم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۳
وقتي كه آمريكا ميخواست به خوار ميانه حمله كند هزار و يك دليل تراشيد تا بالاخره بهانه اش را هم پيدا كرد. حمله به برجهاي دوقلو. اين بهترين بهانه بود. حالا هم دنبال بهانه ميگردد براي حمله به ايران. بالاخره هم حمله ميكند. اما امان از ان روز كه به ايران حمله كند. سربازان سپاه كفر و شرك را با احترام تمام در بيابانهاي ايران دفن ميكنيم تا درس عبرتي باشد براي آيندگان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دلاور با جرات
دیدم برای تنگه هرمز چکار کردید.بس کن عزیزم.
دوست ممل3
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان شما اگه خواستی دل و جرئت بچه مذهبیها(که نمیتونی ببینیشون) رو بفهمی هم میتونی فتنه 88 هم فتنه 78 و هم دوران جنگ رو ببینی!!!
برای تنگه هرمز هم حضرت آقا مصلحت ندیدن وگرنه مطمئنا سر تک تکشون رو می بریدیم...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
خندیدییییییییییم...