۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴

تخفیف ویژه نوروز فروشگاه‌ها

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: در اسفند امسال کالاهای ضروری مانند برنچ، شکر، روغن و مواد شوینده به طور مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از 5 تا 15 درصد تخفیف بین مردم توزیع می‌شود.
کد خبر : ۵۳۵۳۳


به گزارش صراط به نقل از فارس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اسفند کالاهای ضروری را با 15 درصد تخفیف ارائه می‌دهند.

نعمت الله ترکی اظهار داشت: برای تأمین مواد غذایی و کالاهای ضروری و اساسی مورد نیاز مردم استان در روزهای پایانی سال و شب عید نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امسال 30 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران برپا می‌شود گفت: نمایشگاه‌های امسال نسبت به  17 نمایشگاه سال گذشته از  کیفیت بهتری برخوردار است.

ترکی با اشاره به این که دو نمایشگاه خاص برای عرضه مواد غذایی و پروتئینی و ضروری مورد نیاز مردم در مصلای تهران بر پا خواهد شد، افزود: علاوه بر این چهار هزار و 490 غرفه عرضه مستقیم و چهار هزار و 400 غرفه از طریق اتحادیه و انجمن های امور صنفی به توزیع مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال می پردازند.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران در باره تامین میوه شب عید اظهارداشت : جمعا 30 هزار تن میوه و تره بار برای توزیع آماده شده که حدود 20 هزار تن از طریق 176 میدان میوه و تره بار شهرداری و 8 هزار تن از طریق نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. از 27 هزار تن گوشت وارداتی به کشوردر مرحله اول، هزار تن به استان تهران اختصاص یافته است که از 15 بهمن توزیع آن آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد یافت.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در اسفند امسال کالاهای ضروری مانند برنچ ، شکر ، روغن و مواد شوینده به طور مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از 5 تا 15 درصد تخفیف بین مردم توزیع می‌شود.

ترکی در باره نظارت بر عرضه و فروش کالا در روزهای پایانی سال گفت: از ابتدای اسفند تیم 700 نفره بازرسی از سازمان صنعت، معدن وتجارت و بازرسان مجمع امور صنفی، همگام با ستاد تعزیرات حکومتی به صورت ویژه در استان و بخصوص کلان شهر تهران و مناطق 22 گانه بر توزیع و عرضه به موقع و باکیفیت کالا و مایحتاج اساسی مردم در روزهای پایانی سال نظارت دارند. 5 شعبه برای رسیدگی سریع به پرونده‌های ارسالی از بازرسی به شعبه تعزیرات تشکیل شده و به جرایم مربوط به گرانفروشی وتوزیع در همان محل رسیدگی می‌کنند.

 
 
آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصادی صراط بخوانید.
برچسب ها: فروشگاه ها نوروز