۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
دکتر احمدی نژاد:

این دولت به فضل الهی بر تمام مشکلات غلبه خواهد کرد

آنهایی که میخواستند از ملت ایران انتقام بگیرند بدانند که با اخلال در بازار ارز و طلا نمی‌توانند مردم ما را مایوس کرده و آنها را از اجرای هدفمندی یارانه‌ها و در نهایت توسعه همه جانبه کشور باز دارند.
کد خبر : ۵۵۹۹۰

به گزارش صراط به نقل از فارس،‌ رئیس جمهور در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای عدالت در ایران از سوی دولت به صورت جدی پیگیری می‌شود و برای تحقق عدالت در کشور گام‌های بزرگی برداشته است.

احمدی نژاد اظهار داشت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها یکی از این اقدامات است و کسانی که واقع بین بودند پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها به ملت ایران تبریک گفتند.من از روزهای اول به اجرای هدفمندی یارانه‌ها می‌دانستم که قدرتهای بزرگ مخالف ایران مخالف اجرای این طرح هستند و کسانی که منافعشان به خطر می‌افتد با هدفمندی مخالفت می‌کنند.

وی افزود: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی آنقدر علیه هدفمندی یارانه‌ها جوسازی کردند و تلاش داشتند تا با مأیوس کردن مردم به اجرای این طرح آسیب بزنند.

احمدی نژاد تاکید کرد:‌ اخلال در بازار ارز و طلا برای مقابله با اجرای هدفمندی یارانه‌ها بود و از اول هم من می‌دانستم که اینها با هم همصدا شده و علیه مردم توطئه می‌کنند. چرا باید عده‌ای در نظام و بازار ارز اخلال کرده و برای بر هم ریختن اقتصاد مردم تلاش کنند. ‌فضای اقتصاد کشور همراه با آرامش و ثبات است و دولت با جدیت هدفمندی یارانه‌ها را پیگیری می‌کند.

وی گفت: تمام توطئه‌ها طی چند ماه اخیر برای اخلال در نظام اقتصادی کشور بود و خارجی‌ها و بدخواهان داخلی نمی‌خواستند هدفمندی‌ یارانه‌ها با موفقیت پیگیری شود.

احمدی نژاد گفت: ‌تحریم‌های غرب برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران است و جوسازی ‌های اخیر، ‌کاذب و دروغین است و این دولت به فضل الهی بر تمام این مشکلات غلبه خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد آرامش اقتصادی و ثبات در بازار کشور بر هم بخورد.

وی تاکید کرد: آنهایی که میخواستند از ملت ایران انتقام بگیرند بدانند که با اخلال در بازار ارز و طلا نمی‌توانند مردم ما را مایوس کرده و آنها را از اجرای هدفمندی یارانه‌ها و در نهایت توسعه همه جانبه کشور باز دارند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد:‌ بعضی افراد جاهل داخلی و قدرت‌های زورگوی خارجی بدانند که این زمستان می‌گذرد رو سیاهی برای آنها خواهند ماند.

احمد‌ی نژاد در بخش دیگری از سخنان خودبه اجرای دومین طرح دولت برای تحقق عدالت اشاره کرد و گفت‌: این طرح برای اشتغال‌زایی است و همه باید برای رفع مشکل بیکاری جوانان همصدا و هماهنگ باشیم.

رئیس جمهور گفت:‌من از شرایط و امکانات کشور اطلاع کافی دارم و تاکید می‌کنم می‌شود در یک مدت کوتاه ریشه بیکاری را از سرزمین ایران خشک کرد به شرطی که همه هماهنگ باشند و یاری کنند و تمام دستگاه‌ها و نهادها در یک مسیر برای رفع بیکاری تلاش کنند.

وی افزود:‌ آحاد جامعه‌،مسئولان، کشاورزان، صنعتگران و تجار باید به میدان بیایند و برای رفع بیکاری تلاش کنند.

احمدی نژاد گفت:‌ عده‌ای تنها در گوشه‌ای نشسته و فقط می‌گویند نمی‌شود بیکاری را رفع کرد، عده‌ای دیگر هم مدام در مقابل طرح‌های دولت مانع تراشی می‌کنند من به آنها می‌گویم ما بهترین جوانان و بهترین امکانات را داریم چرا نمی‌گذارید رفع بیکاری در کشور محقق شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر مخالفان فقط مانع تراشی نکنند قول می‌دهم تا پایان دولت دهم بیکاری را از ایران ریشه کن خواهیم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل بسیار در ایران به ویژه در حوزه نیروی انسانی و منابع ملی گفت:‌ باید اینها را کنار هم قرار داد و با تعامل و همکاری برای رفع بیکاری تلاش کنیم.

احمدی نژاد با اشاره به برگزاری جلسه شورای اشتغال استان البرز تا ساعاتی دیگر گفت: امیدوارم جلسه‌ای برگزار کرده و مصوباتی برای خوشحالی جوانان استان البرز داشته باشیم.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خودبه مسائل جهانی اشاره کرد و گفت:‌امروز قدرت‌های زورگو در منطقه مردم را می‌کشند و به اعتقادات مردم توهین کردند و کتاب مقدس قرآن را به آتش می‌کشند.

وی افزود: این قدرت‌های زورگو در روز روشن جوانان مسلمان در فلسطین و افغانستان و دیگر کشورها را به شهادت می‌رسانند من به آنها نصیحت می‌کنم این رژیم صهیونیستی یک موجود مرده است و با این تلاش‌ها این مرده زنده نمی‌شود.

رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان تاکید کرد: به سران غرب توصیه می‌کنم برای زنده نگاه داشتن این رژیم مرده سرمایه‌های خود را به هدر ندهند چراکه رژیم صهیونیستی قصه درخت پوسیده‌ای است که سرمایه‌گذاری بر روی آن باعث رفتن آبروی شما می‌شود.

احمدی نژاد خطاب به سران غرب گفت:‌ اگر چند حاکم احمق در منطقه ما از شما حمایت می‌کنند به برنامه‌های خود جامع عمل می‌پوشانید و به خدا اگر یک روز مردم این کشورها آزاد شوند حاکمان خود را که دست‌نشانده شما هستند بیرون خواهند کرد.

وی تاکید کرد:‌ چرا با ملت‌ها با زبان زور سخن می‌گویید مدام خطاب به ملت ایران می‌گویید گزینه‌های مختلف روی میز است بگذارید آن قدر روی میز باشد تا بپوسد؛ دوران استکبار و استعمار گذشته است و دوره زورگویی شما نیز می‌گذرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر می‌خواهید بر سر کار بمانید به ملت‌ها به ویژه به مردم ایران احترام بگذارید و همکاری کنید با ملت‌ها چراکه دوران امروز دوران ملت‌هاست.

احمدی‌نژاد تاکید کرد:‌ ملت ایران از بمب‌ها و ناوها و هواپیماهای شما هراسی ندارد و برای این تسلیحات نظامی ارزشی قائل نمی‌شود.

وی خطاب به سران اروپا و آمریکا گفت: اگر حرف منطقی دارید بیایید و به زبان بیاورید، ملت ایران حرف منطقی را می‌پذیرد اما صدها ناو دیگر هم بیاورید این مردم در مقابل شما زانو نخواهند زد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دنیا از دست حاکمان زورگو خسته شده است گفت:‌ جهان نیازمند یک تغییر اساسی است و کسانی که فکرشان برای دوران منجمد و ضدانسانی است باید کنار بروند و جای خود را به انسان‌های پاک و با محبت بدهند.به فضل الهی این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات سه سفر اخیر به استان البرز اشاره کرد و گفت: ۸۹ طرح تمام شده و بیش از ۲۰۰ طرح در دست اجراست.

رئیس جمهور افزود: البته چندین طرح نیز هنوز آغاز نشده که تعداد آن ۱۰۱ مصوبه است. در جلسه امروز هیئت دولت ابتدا این ۱۰۱ مصوبه را بررسی و اگر نیاز به بودجه اضافه دارد آن را تخصیص خواهیم داد.

وی افزود: پس از بررسی این ۱۰۱ مصوبه موارد مربوط به نیازهای جدید استان را که از سوی مسئولان به دولت گزارش شده بررسی کرده و انشاءالله تصمیمات خوبی برای توسعه استان البرز عصر امروز تصویب خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
یوسف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱۴
خجالت بکش!
این چه عکسیه که گذاشتی؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من خجالت میکشم که اجازه دادم کلاهمو برداره و اینطور بهم بخنده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۸
۴
دیگه مشکلی نمونده که! بگو به فضل الهی تمام مشکلات بی م شده و داریم به مردم شکلات میدیم. D:
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا نمکدون
بابا بانمک
بالام جان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۷
۸
تو میتونی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۳
علی جان این تیترا اثرات فیلتره نه؟یا این دفعه با دولتیا بستی
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه تامل کنی متوجه میشی که طرف تووی عکس کلاهمونو برداشته و داره میخنده و در همون حالت و با اون لحن خاص خودش میگه :
این دولت به فضل الهی بر تمام مشکلات غلبه خواهد کرد !!!!

طعنه زده صراط با این تیتر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۸
بنظر شما فیلم های نوروزی خصوصا بخش کودکان در فیلمی مانند (يه روز ابري بدون باران) چه قدر از مسایل اسلامی و روان شناسی را رعایت کرده اند و چند روان شناس و روحانی و کارشناس این فیلم ها را برای تماشای مردم تایید می کنند.
بنظر مسایل فرهنگی اهمیت کمتری از فتنه و انحراف سیاسی نداشته باشد و اینده فیلم و رسانه های مخرب پایه های فتنه و انحراف را مهیا کند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۹
.
امروز شارژ شدم،وقتی روی گل احمدی دلاور رو دیدم"
حال کردم،جانانه سخن گفت" البته تیکه های خوبی به آیت الله قلابی !! (عالیجناب سرخپوش فرا قانون !) انداخت"
خوب چزوندی! دمت گرم"
_______________________________
دست از حمایت احمدی دلاور نمیکشیم"تا چشم هرکی که نمیتونه ببینه از حدقه دربیاد"ایشالله"
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هم نوکر دکتر هستیم.
ساحل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خان عاشق که گویا عشق چشمانت را کور کرده ، نمیدانم یا در این مملکت زندگی نمیکنی و یا اینکه پشتت به جای سفتی گرم است چرا که با این همه مشکلات و معضلات کماکان نفست از جای گرم در می آید .
عشق جنابعالی تمام مشکلات و مسائل را با فرا فکنی که اتفاقاً تبحر خاصی هم در آن دارد به گردن دیگران می اندازد ، دلار و ارز و گرانی ها و خودسری ها در هر حوزه ای ناشی از رفتار و سیاستهای غلط عشق شماست ، دولتی که توان اداره ارز و طلا را ندارد همان بهتر که نباشد ، شما فعلاً به رفتارها و کلاً امور لمپنیزم دولتی سرتان گرم باشد تا ببینیم عاقبتمان چه خواهد شد . راستی از پیامکهایی که امر میکنند که بروید و راساً اقدام به ملغی کردن یارانه هایتان بکنید خبر دارید ؟؟؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غش غش غش
واقعا قرص اکس نزدی ؟؟ تووی توهمات خودت غوطه وری !!!
اکبر و محمود !! 2 قلوهای افسانه ای !!
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین صد در صد باهات موافقم
تا کورشود هر انکه نتواند دید
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خدا شفات بده! اونم از نوع عاجلش!!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهدیه اتفاقا کور اونایی هستن که نور ولایت رو نمی بینن و چشمشون فقط به سمت منحرف باز میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۰
واقعا براتون متاسفم که با انتشار چنین تصاویری تخریب شخصیت میکنین!
محمدهراتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرت بین این آقایون صراطی و بی بی سی فرقی میمونه
سید امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۳
دکتر جون تمام شد. دیگه وقت شما هم تمام شد حالا نوبت حساب کشی است . خدا به داد احمدی برسد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۹
هاشمی رفسنجانی : مرا قب باشید که جریان انحرافی خودش را برای انتخابات گرم می کند
غلام (جا........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آهای ملتی که هنوز معتقدین رئیس جمهوری ولایی تر از اح ........... وجود نداره !!! به عکس ش نگاه کنین اون در واقع کلاه شمارو همینطوری برداشته و به شما و این توهم تون میخنده که هنوز معتقدین طرف عاشق ولایته
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
هدف از قرار دادن چنین عکسی،ترور شخصیت است"
متاسفم صراط !
_____________
به کوری دوچشمان ها........رف........ و جیره خوران آشکار و پنهانش ! بازم هرجا که باشه و بتونیم حمایتش میکنیم"
تا چشم اونایی که نمیتونن اقتدار و صلابتش رو ببینند.درآد "
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۴
۱۰
عجب عکس باحالی!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عکسش باحاله ولی باحال تر این سخنان ش هست :

1- در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه اجرای عدالت در ایران (و احتمالا در کشورهای دیگر !!) از سوی دولت به صورت جدی پیگیری می‌شود و برای تحقق عدالت در کشور (و احتمالا در آینده ی نزدیک در دنیا !!) گام‌های بزرگی برداشته است.

2- بدخواهان داخلی !!! (7-8 سال گذشت خلاصه نگفتی کی ها !! ) آنقدر علیه هدفمندی یارانه‌ها جوسازی کردند و تلاش داشتند تا با مأیوس کردن مردم به اجرای این طرح آسیب بزنند.

3- اخلال در بازار ارز و طلا برای مقابله با اجرای هدفمندی یارانه‌ها بود و از اول هم من می‌دانستم که اینها (کی ها !!!!!!! ) با هم همصدا شده و علیه مردم توطئه می‌کنند !!!! . چرا باید عده‌ای (کی ها بگو دیگه) در نظام و بازار ارز اخلال کرده و برای بر هم ریختن اقتصاد مردم تلاش کنند

4- این دولت به فضل الهی بر تمام این مشکلات غلبه خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد آرامش اقتصادی و ثبات در بازار کشور بر هم بخورد ( خدا کنه !!! )

5- آنهایی (کی ها ؟؟؟؟؟) که میخواستند از ملت ایران انتقام بگیرند بدانند که با اخلال در بازار ارز و طلا نمی‌توانند مردم ما را مایوس کرده و آنها را از اجرای هدفمندی یارانه‌ها و در نهایت توسعه همه جانبه کشور باز دارند.

6- رئیس جمهور گفت:‌من از شرایط و امکانات کشور اطلاع کافی دارم و تاکید می‌کنم می‌شود در یک مدت کوتاه ریشه بیکاری را از سرزمین ایران خشک کرد به شرطی که همه هماهنگ باشند و یاری کنند و تمام دستگاه‌ها و نهادها در یک مسیر برای رفع بیکاری تلاش کنند !!! (حتما منظورت اینه که بطور قطعی یه عده نمی ذارن هماهنگی ایجاد بشه و رفع بیکاری بشه !!!)

7- عده‌ای (باز هم عده ای !!!! )تنها در گوشه‌ای نشسته و فقط می‌گویند نمی‌شود بیکاری را رفع کرد، عده‌ای (و باز هم عده ای دیگر !!! )دیگر هم مدام در مقابل طرح‌های دولت مانع تراشی می‌کنند من به آنها می‌گویم ما بهترین جوانان و بهترین امکانات را داریم چرا نمی‌گذارید رفع بیکاری در کشور محقق شود.اگر مخالفان فقط مانع تراشی نکنند قول می‌دهم تا پایان دولت دهم بیکاری را از ایران ریشه کن خواهیم کرد. (حتما این یه عده با کارشکنی نخواهند گذاشت تو بیکاری رو رفع کنی !!! چرا اینقدر ضعیف هستی که نمیتونی جلوی اون یه عده وایسی ؟؟)

8- جهان نیازمند یک تغییر اساسی است و کسانی که فکرشان برای دوران منجمد و ضدانسانی است باید کنار بروند و جای خود را به انسان‌های پاک و با محبت بدهند.به فضل الهی این اتفاق به زودی (آقای محترم دکترای ترافیک تو از کجا میدونی زمان تحقق وعده الهی کی هست ؟ حتما در اون ارتباطات خاص تون با آقا اینو فهمیدین !!! ) خواهد افتاد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل جان:
اون عده ای، که مشخصه چه کسانی هستند"
تعجبم از اینه که چطور واسه تو علامت سوال شده؟؟؟؟!!!!
همه میدونن"
_______________
ممل جان:
وعده خدا نزدیک است"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زرشك
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان بگو اون کیه که اینقدر قوی هست و ابزار قدرت رو هم در دست داره که عشقتو سوسک کرده و عشقت اینقدر جلوی اون ضعیفه و کم آورده ؟ اینهمه منم منم پس چی شد که من فلان میکنم بهمان میکنم ؟؟
اسمشو بگو منم بدونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان وقتی کسی که عاشقشی جرات و توان برخورد با همون یه عده رو نداره - البته من معتقدم که یه عده ای وجود نداره و همه ش خودشه - بر استعفا بده ، واسه ارز هم پلیس گذاشتیم ، فردا باید پلیس نخود و لوبیا هم بزاریم با این رئیس جمهور
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ممل جان:
منظورم آقای فراقانون است"
منظورم کسی است که از سال 68 پس از رحلت امام، دنبال .......................................!!
منظورم کسی است که در دوره ریاست جمهوری،.................................. کارهایی که میخواست و کرد"
کمی به گذشته رجوع کن و جایگاه رهبری رو ببین!!
ممل عزیز: این خداست که به کسی عزت میبخشه"من وشما عددی نیستیم"
احمدی دلاور تا همین جاش هم،خیلی کار کرده"
وقتی این همه هجمه رو میبینم،دلم آتیش میگیره که چطور تحمل میکنه"
از اون استکبار بگیر،که دوست دارن سر به تنش نباشه" از این بی هویتان داخلی بگیر که دوست و دشمن بهش خنجر میزنند"
_________________________________
ممل جان:
بر مبنای صحبت شما،همه مردود هستند"خوب شد رجایی زود رفت،وگرنه یا بهش لقب دزد میدادید(میدادند!) یا منحرف یا عوامفریب"
بخدا همین بلاها رو سرش می آوردید(می آوردند!)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۲۳
۱۵
راستش رو بخواي ديگه حرفهاي دكتر رو باور ندارم و فكر مي كنم اين حرفها رو صادقانه نمي زنه.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هم يه جورايي ديگه مثل قبل بهش ارادت ندارم
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر چند که بی نهایت دیر شده ولی بازم جای امیدواری هست که داری کم کم از انحراف روی گردان میشی ....
تهرانيان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فكر ميكني ؟!!!!!!!!.مطمئن باش.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
از همون اول هم باور نداشتی"
ناشناس دومی خیلی مشکوک میزنه ها(درسته ممل خان؟) !!!!!
بازهم مثل گذشته،بلکه با شدت بیشتر بر حمایت از احمدی دلاور می افزاییم"و اجازه هتک حرمت به ایشان رو از سوی نااهلان پسته خور نمیدهیم"
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب امین:
زررررررررررررررررررررشک!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نه نا اهلم نه پسته خور آقاي امین زنده به عشق؛
از اولين روزهاي رياست جمهوري دكتر طرفدارشم و زماني كه دانشجوي كارشناسي ارشد و الان هم دكترا در دانشگاه دايما به من سركوفت طرفداري از دكتر رو ميزنند.
كاش دكتر هم اندازه باشگاه يوونتوس كه از طرفدار 9 ساله اش معذرت خواهي كرد مرام داشت! 7 ساله داره مي گه عده اي عده اي.... هي داره مي گه افشا مي كنم افشا مي كنم
هي داره ميگه به فضل خدا ال خواهم كرد بل خواهم كرد....
ديگه بعداز چندين سال تحصيلات دانشگاهي و كلي سابقه كار صداقتي در كار دكتر نمي بينم. ارادتي هم بهش ندارم.
يا علي
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا اهلان پسته خور !! هرهرهرهر

امین جون اگه پسته میرسید دست ...... رو رد نمیکردم ! ولی دنباله رو اون و میتی و فائزه و باندش نمیشدم ولی میشه بگی اون 3000 میلیارد کجا رفت ؟ میشه بگی .......... در رابطه با این 3000 میلیارد کجاست ؟ بدون حضور دولت امکان تحقق موضوع 3000 امکان پذیر بود ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
جسارتی به شما نکردم"درکل گفتم"

اولا یوونتوس نبوده و اینتر بوده"
دوما مگه در مناظره اسم اون یه عده را نیاورد؟؟
قوه قضاییه پیگیری کرد؟؟؟نتیجه اش چه شد؟؟؟
نگاهی به اعترافات متهمان 88 بکنی،میفهمی اون یه عده کی هستند!!!
یکی از متهمانکه به گمانم ابطحی یا تاج زاده بود"به صراحت اعلام کرد:
که از روز اول شروع دولت نهم"همه به فرماندهی اون آقا قلدره فراقانون!بسیج شدند که دولت رو زمین بزنند"

ولی برادر عزیز من:
هنوز هم همون احمدی دلاور شجاع سال 84 رو میبینم(حالا یه تخفیف به خاطر دوسه اشتباهش)! احمدی دلاور استثنا است"
همه علیه اش هستند"همه وقتی میبینند،اون سرکاره،منافعشون درخطره" وگرنه این همه هجمه بی سابقه علیه خادمی که بارها موردحمایت رهبری عزیز قرار گرفته،چه دلیلی میتونه داشته باشه؟؟؟
اگه رجایی زنده میبود"100 % تاکید میکنم 100% برایش پاپوش درست میکردند و به او چه ها که نسبت نمیدادند"
___________
با تمام حرف ها:
*عشــــــــــــــــــــــق است احمدی دلاور*
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۲۱
۸
....................................
فعلا که مردم دارن جون میکنن با این کارات
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۹
۸
بعد از حذف یارانه ما مطمئن باشید یکی به مخالفان احمدی نژاد اضافه شد
کارگر روزمزدی که 5 ماهه حقوق نگرفته
كارمندي كه 8 ماهه حقوق نگرفته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مطمئن باش كه همين هم ميشه اقا رضا
ا.گ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شماها که حقوق نگرفتین پس از کجا پول اینترنت و تلفن میدین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
لعنت به آدم دروغگو!!
لعنت به آدمی که حقوق دولت رو میگیره و ناجوانمردانه علیه اش به دروغ مطالب کذب مینویسه"
کارگر و کارمندی که چندماهه حقوق نگرفتن،ولی توی اینترنت جولان میدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین حقوق دولتو نمیگیرن حق خودشونو زحمت خودشونو میگیرن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله احمدي دلاور ميخواي ادرس بدم بپرسي .چه ربطي داره .اين شما هستيد كه حقوقتون قبل از موقع پرداخت ميشه كه باطوم دستت بگيري.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۵
۲۲
این دولت منهای مشایی همه کار میتونه بکنه اما مادامی که مشایی هست و مشایی خط میدهد در شیب نزول سیر میکند . فضل الهی شامل مطیعان ولایت است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سرتو از تو برف بیار بیرون عزیزم . مشایی کاره ای نیست . خود دکتر گفته حرف من و اون یکیه . نمیتونی باور کنی .................. ؟!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه سواد و اطلاعات لازم را در اختیار داشتی باید می فهمیدی که نفر اول این جریان اح ......... هست و لاغیر
تهرانيان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بگم ؟بگم ؟بگم؟ اخه بگم خودم رسوا ميشم !!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
بله ممل جان:
نفر اول جریان عدالت و مهر،احمدی دلاور است و لاغیر"
خطر مش..... رو حس کردیم"اما توجه مان به پشت سرمان(افعی خطرناک) است" مش...... در صورت هر اقدامی زیرپا له میشه"ولی افعی خطرناک رو زنده به گور میکنیم"
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین به قول مملی قیژقیژقیژقیژقیژقیژ!!!!!!!!!!!!!!!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان ..... من مرده و تو زنده وقتی بزرگ شدی متوجه میشی که مش ..... عددی نبوده و نیست و همه آتیشها از ..... عشق تو بلند میشه !!! رئیس منحرفارو بشناس اونوقت دنبال عشق جدید و واقعی بگرد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین تو یکی دیگه مسخره بازی در نیار و فیلم بازی نکن که احمدی و مشایی رو جدا میدونی ، خود احمدی میگه حرف من و مشایی یکی هست تو داری اینجا واسه ما فیلم بازی میکنی ؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱۰
این دولت به فضل الهی بر تمام مشکلات غلبه خواهد کرد . البته مشكل ايجاد نمي كندا !!!!!!!!!
تهرانيان
|
UNITED STATES
اقاي ناشناس يارانه شما كه قطع نشده شده؟ يكم ديگه بگي يارانه ات را 2 برابر ميكنه يه سانديس هم بهت هديه ميده .
ناشناس
|
UNITED STATES
اين البته چه معني ميده يانكي وطن پرست . به اقاي خاوري سلام برسون بگو لطفا يه دستي هم رو سر شما بكشه.
نورا
|
UNITED STATES
تهرانیان شارژ ایرانسل یادت رفت!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۸
۶
همانطور که الان غلبه کردید؟ مردم رو مسخره کردید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۹
۲۹
زنده باد رييس جمهور ولايي و مردمي. خدا شاهده هر كس را اينقدر تخريب ميكردند تا حالا زنده نبود...........
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اللهم اشفع کل مریض !

رييس جمهور ولايي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علي كريمي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معني ولائي هم فهميديم .اگر رهبر عزيز طرفدار ولائي به اين شكل داشت كه دشمن ميخواست چكار؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
هوشنگ خان:
یکی که مرضی در دل داره،همه را متهم به...... میکنه"
عاقبت بخیر بشیم !!
_________________________________
جناب علی کریمی:
خود رهبری عزیز میفرمایند:
در شرایط کنونی اختلاف نظر هست و من هم برخی مسائل را قبول ندارم اما الان اگر رهبری چیزی بگوید، رئیس جمهور می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند "

و این مطلب بسیار مهم است که برخلاف آنچه القا و تصور می‌شود که احمدی دلاور به حرف رهبری گوش نمی‌دهد، آقا تصریح فرمودند که اینگونه نیست.!!

شما چی میگی این وسط ؟؟؟؟؟؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین دارن تحملش میکنن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۸
۷
کسانیکه در به قدرت رسیدن این دولت نقشی بازی کردند باید به خاطر ظلمی که در حق ملت ایران نمودند عذر خواهی وتوبه نمایند .این همه دروغ فرافکنی. بی لیاقتی. دغل بازی. عوام فریبی.
تهرانيان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توبه گرگ مرگه ...........!!!!!!!!!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۳
عکسش گویاست...بخند احمدی نژاد....به ریش این مردم بخند..
سید مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱۴
سلام.میشه بگین این چه عکسی هست که زدین.چقدر حقیر میشین با این کارها
سياوش آقاجاني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱۰
سلام
کاری به متنتون ندارم چون نسبت به رییس جمهور خیلی جاها غیر منصفانه نوشتید و البته از دولت هم حمایت نمی کنم چون انتقادهای زیادی بهش دارم فقط یک چیز مهم:
از انتشار چنین عکسی هدفی جز مسخره کردن داشتید؟! کمی به این کار تون فکر کنید و خجالت بکشید! در هر صورت ایشان رییس جمهور کشورتان هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمهور ما یه همچی رئیسی نمیخواد آقا سیاوش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۰
اقایان صراطی! ، به نظرم مصداق عینی این روایتی که امام صادق ع میفرمایند ؛ دو کس کمر مرا شکستند ، جاهل مقدس ماب و عالم بی عمل
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توهم زدی ناشناس
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۹
۴
احمدی جون بفضل الهی یا بفضل م.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ا.گ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خداییش عکسی که که از احمدی دلاور زدین خیلی باعث تبسم میشه من هروقت میبینمش خندم میگیره!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱۲
۳
درسته با 11روز خانه نشینی همه کار میشود کرد !
نادان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱
اگراين آقامثلاًوالي دوران امام علي(ع)بودبنظرشماامام باايشان چه ميكردند؟خلع؟مجازات؟تشويق به ادامه كار؟
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنظرم جذب حداکثری همون کاری که حضرت اقا الان دارن میکنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولی در باره شما میدانم که با جماعت کوفه محشور بودید ولی خدا از بهانه گیریهایتان به خدا شکایت میبرد
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا حضرت علی (ع)اینو والیش نمیکرد!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۱
۵
درود و سلام خدا بر احمدی نژاد بی ادعا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۲
۱
ما معلمان تهرانی در خواست داریم که سبد کالای فرهنگیان تهرانی را پرداخت کنند . متاسفانه خیلی از مناطق اموزش و پرورش تهران از جمله منطقه 11 اعلام کردند که نمی توانند سبد کالا پرداخت کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۴
۰
این بابا هم مردمو مسخره کرده.تو اگه میتونستی تو این6 سال حل میکردی دیگه .نکنه میخوای ضربتی عمل کنی. از تورم26 درصدی خجالت نمیکشی.حبوبات 800-900 تومنی سال89 الان 2000 تومنه درحالی که حقوقا ثابته.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرغ و دلار و بقیه چیزا هم هکذا!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۰
۴
باید از مظلومیت مظلوم ترسید
کسی که دوست و دشمن چپ و راست مانع جلوی پایش می گذارنند ..
فدایی خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۳
۶
من به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم که احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمه.هر جوری هم باشه از خاتمی بهتره.
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باشید
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فکر میکنی!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دروغگو تو فدایی اح ......... هستی اسمتو عوض کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افتخار کن و از این افتخار بمیر
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
اقای دکتر کارشون حرف نداره کمر ملت را با این کارهاشون خم کردند لطفا یکی امار تورم را اعلام کنه منظورم همون تورم یک رقمی که اقای دکتر قولش را داده بودند
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
خداحفضش کنه /.نه.....غلام........
saeed
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
صراط خیلی بی شعوری که یه همچین عکسی رو انتخاب کردی این عکس متعلق به سفر دکتر به خراسان در دور اول سفرهای استانی بود نه الان که طفلک انقدر پیر شده