۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

مس رفسنجان بدون تمرین تاکتیکی مقابل نساجی!

مس رفسنجان بدون تمرین تاکتیکی مقابل نساجی!
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به دلیل فاصله زمانی اندک تا دیدار مقابل نساجی مازندران، نتوانستیم تمرین تاکتیکی داشته باشیم و صرفا ریکاوری کردیم.
کد خبر : ۵۷۹۸۷۹

 محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در قالب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است فردا (جمعه) ساعت ۱۵:۰۰ به میزبانی کرمانی‌ها برگزار شود، اظهار کرد: نساجی مازندران تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی، کادر مدیریتی و بازیکنان خوبی برخوردار است و تصور می‌کنم بازی فردا مقابل این تیم، بسیار خوب باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: فاصله دیدار قبلی ما تا تقابل مقابل نساجی مازندران بسیار اندک بود و یک روز کمتر استراحت کردیم و در طول این مدت تمام زمان خود را به ریکاوری بازیکنان اختصاص دادیم و نتوانستیم تمرین تاکتیکی خاصی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با تاکید بر این‌که نساجی از تیم بسیار خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در دیدار فردا بازیکنانمان بتوانند برنامه‌های تاکتیکی و فنی مدنظر را پیاده کنند و با تلاش مضاعف پیروز این دیدار باشیم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابله نساجی چندین بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما تلاش می‌کنیم تا عملکرد فنی خوبی از خود نشان دهیم.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم