۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

بیانیه انتقادآمیز امباپه علیه پاری‌سن‌ژرمن

بیانیه انتقادآمیز امباپه علیه پاری‌سن‌ژرمن
ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای علیه این باشگاه، آینده خود در پارک دو پرنس را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.
کد خبر : ۶۱۷۴۳۴

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم، کیلیان امباپه با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به سوءاستفاده از اعتماد این بازیکن 24 ساله متهم کرد و احتمال ماندنش در پارک دو پرنس را کاهش داد.

امباپه که ارزش تقریبی حال حاضر او 142 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، در بیانیه خود مدعی شده است که باشگاه از تصویر او برای برآورده کردن اهداف مالی‌اش استفاده ابزاری کرده است. گویا داستان از این قرار است که در کمپین تبلیغاتی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش بلیت‌های فصل آینده‌اش، چهره مهاجم فرانسوی تصویرغالب است و این موضوع خوشایند ستاره سابق موناکو نبوده است.

اختلاف پیدا کردن امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در حالی است که این بازیکن تابستان سال گذشته قراردادش را با این تیم برای سه سال تمدید کرد تا به شایعه جدایی‌اش از پاریسی‌ها پایان دهد.

امباپه در صفحه شخصی‌اش نوشته است: من برای ترغیب دارندگان بلیت فصل جهت تمدید بلیت‌های‌شان در فصل 24-2023 در یک کمپین تبلیغاتی شرکت کردم، اما در هیچ زمانی درباره محتوای مصاحبه به من اطلاعی داده نشد. به نظر می‌رسید که قرار است یک مصاحبه عادی در یک روز تجاری برای باشگاه داشته باشم و الان می‌گویم که با ویدئویی منتشر شده اصلاً موافق نیستم. به همین دلیل هم من برای گرفتن حق پخش تصویرم می‌‌جنگم. پاری‌سن‌ژرمن باشگاهی بزرگ و خانواده‌ای فوق‌العاده است، اما اسم این باشگاه کیلیان سن‌ژرمن نیست.