۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

تحولات روزانه بورس ۳ تیر/ بورس گرفتار در رکورد شد

تحولات روزانه بورس ۳ تیر/ بورس گرفتار در رکورد شد
بازار سرمایه، اولین روز کاری در تیرماه را همچنان نزولی آغاز کرد و با ریزشی ۱۱ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار واحد رسید.
کد خبر : ۶۲۶۴۳۰

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل ازتسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را همانند روز‌های گذشته، کم جان و کم رمق دنبال کرد، البته بازار در ابتدای معاملات با کاهش شاخص‌های بورسی همراه شده بود و عرضه بر تقاضا چیرگی داشت، اما رفته رفته بر فشار عرضه‌ها افزوده شد؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۱۱ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۳۲۰۰ واحدی، به ارتفاع ۷۴۲ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «شبندر»، «شستا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «آریا» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «شهر»، «سصفها» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «عالیس»، «زفجر» و «فرود» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳ تیرماه ۱۴۰۲، مبلغ ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۴۴۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۱۵۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۶ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۳۴ نماد در محدوده مثبت و ۱۶۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب ها: بورس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند