۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
سخنگوی قوه قضاییه:

بابک زنجانی به اعدام محکوم شد

بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به محکومیت هادی رضوی به ۲۰ سال حبس و رد مال ۷۲ میلیارد تومان گفت: او از سال ۹۸ در زندان بوده، در سال ۱۴۰۰ اعاده دادرسی او پذیرفته شده و فعلاً به موجب قانون آزاد است؛ حسین فریدون در ۲۲ تیرماه سال جاری با تشخیص پزشک به مرکز خارج از زندان اعزام شده و بستری و تحت درمان است.
کد خبر : ۶۲۹۴۰۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم،مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص بابک زنجانی گفت: وی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی از یک روز مرخصی هم استفاده نکرده است.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص حسین فریدون گفت: وی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.

وی در خصوص عباس ایروانی گفت: وی به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی محکوم شده و حکم وی در مرحله ابلاغ است و از آنجایی که وی دارای کارخانه است تمام نگاه قوه قضائیه این است که در کنار اجرا و صدور احکام به تولید و اشتغال نیز توجه داشته باشند.

ستایشی در خصوص هادی رضوی گفت: وی به ۲۰ سال حبس و رد ۷۲ میلیارد تومان مال محکوم شده و از سال ۹۸ در زندان بوده است و در سال ۱۴۰۰ اعاده دادرسی وی پذیرفته شده و در حال حاضر بر اساس این تجویز مراتب در شعبه هم عرض در حال رسیدگی است و در خصوص رد مال وی مقادیری به صورت نقد پرداخت شده است و فعلاً به موجب قانون آزاد است و منتظر رأی جدید هستیم.

برچسب ها: بابک زنجانی