۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
شاخه نظامی حماس اعلام کرد:

حماس فرودگاه بن‌گوریون را موشک‌باران کرد

حماس فرودگاه بن‌گوریون را موشک‌باران کرد
شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و حمله به مناطق مسکونی، فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.
کد خبر : ۶۳۶۴۷۸

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سومین روز از عملیات «طوفان الاقصی» گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس از شلیک موشک به سمت فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو خبر داد.

القسام اعلام کرد که این موشک‌باران را در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و حمله به مناطق مسکونی انجام داده است.

طبق گزارش خبرنگار الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در مرکز اراضی اشغالی خبر داده است.

به دنبال این حمله «ایر کانادا» بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی و بین المللی کانادا اعلام کرد که این شرکت هواپیمایی به خطوط هوایی ملحق شده است که پرواز‌های خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده‌اند. این شرکت هواپیمایی کانادایی اعلام کرد که پرواز‌ها و برنامه‌های خود را با نظارت بر وضعیت این رژیم تنظیم خواهد کرد.

پیشتر خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز، امریکن ایرلاینز و دلتا آمریکا، خطوط هوایی اروپایی ایر مالتا و ایرلاین پرتغالی تَپ (TAP) هم پیش از این پرواز‌های خود به تل آویو را لغو کرده بودند.

هلاکت ۱۰۰۰ صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی
روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داده بود، شمار صهیونیست‌هایی که در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین به هلاکت رسیدند، به ۱۰۰۰ نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اسامی ۱۶ نظامی دیگر این رژیم را که در این عملیات به هلاکت رسیدند، منتشر کرد و به این ترتیب شمار نظامیان به هلاکت رسیده آنها تاکنون به ۷۳ نفر رسیده است. 

افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه به ۴۶۵ فلسطینی
هلال احمر فلسطین اعلام کرد در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون ۴۶۵ نفر به شهادت رسیده‌اند که در میان آنان، ۹۱ کودک و ۶۱ زن وجود دارند.

در حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنین ۲۲۷۱ شهروند زخمی شدند که ۲۴۴ نفر از آنان کودک و ۱۵۱ نفر زن هستند.

 مدیر بخش آمبولانس هلال احمر فلسطین همچنین شمار شهدای فلسطینی در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد و گفت ۱۵۰ نفر نیز در مناطق مختلف کرانه باختری مجروح شده‌اند.

تصاویری از ویرانی‌های برجای مانده از حملات صهیونیست‌ها به مناطق مسکونی غزه

حماس فرودگاه بن‌گوریون را موشک‌باران کرد

تلاش قطر برای وساطت و مبادله اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی
خبرگزاری شینهوا گزارش داد: قطر در حال میانجی‌گری برای انجام مبادله اسرا میان حماس و اسرائیل است. حماس اعلام کرده مخالف چنین طرحی نیست، اما باید شرایط مبادله اسرا توسط آن‌ها تعیین گردد.
 
یکی از مهمترین شروط حماس آزادی تمام زنان فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی است.

تصاویری از کودکان فلسطینی که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند
حماس فرودگاه بن‌گوریون را موشک‌باران کرد

 

 

برچسب ها: حماس غزه