۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی مطرح کرد؛

آمادگی ایران برای میزبانی از نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشور‌های اسلامی درباره فلسطین

آمادگی ایران برای میزبانی از نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشور‌های اسلامی درباره فلسطین
امیرعبداللهیان، آمادگی ایران برای میزبانی از نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشور‌های اسلامی درباره فلسطین را اعلام کرد.
کد خبر : ۶۳۶۶۱۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و عملیات طوفان الاقصی، رئیس دستگاه دیپلماسی دوشنبه شب ۱۷ مهر با «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی درباره تحولات فلسطین تلفنی گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس تلفنی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لزوم تلاش کشور‌های اسلامی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین، خواستار برگزاری نشست فوق العاده وزرای خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی شد. 

امیرعبداللهیان و فؤاد حسین وزیر خارجه عراق نیز پیش از این درباره برگزاری این نشست اضطراری تلفنی گفتگو کرده بودند. رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین در تماس تلفنی با همتایان قطری و عمانی که شب گذشته انجام شد درباره برگزاری این نشست به گفتگو پرداخت.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی نشست فوق‌العاده وزرای خارجه کشور‌های اسلامی درباره فلسطین اعلام کرد و همچنین خواستار اقدام فوری از سوی همه کشور‌های اسلامی برای کمک به مردم فلسطین شد.