۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

سکوت اجباری برخی هنرمندان

سکوت اجباری برخی هنرمندان
پس‌از شکست سنگین سیاست بی‌ثبات‌سازی کشور و عدم‌همراهی جامعه و افکارعمومی با چنین رویکردهایی، اعمال فشار بر هنرمندان و چهره‌های مشهور با ۲ هدف کلی «موضع‌گیری علیه نظام» یا «سکوت در مقابل موفقیت‌های ملی» به یکی از اصلی‌ترین دستورکار‌های جریان‌های معاند تبدیل شد. سال گذشته همزمان با بروز ناآرامی‌ها فشار براندازان بر هنرمندان به‌منظور جلوگیری از فعالیتشان افزایش یافت. پروژه‌ای که به سرعت با شکست مواجه شد.
کد خبر : ۶۴۳۱۶۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از همشهری، پس‌از شکست سنگین سیاست بی‌ثبات‌سازی کشور و عدم‌همراهی جامعه و افکارعمومی با چنین رویکردهایی، اعمال فشار بر هنرمندان و چهره‌های مشهور با ۲ هدف کلی «موضع‌گیری علیه نظام» یا «سکوت در مقابل موفقیت‌های ملی» به یکی از اصلی‌ترین دستورکار‌های جریان‌های معاند تبدیل شد. 

در تازه‌ترین افشاگری درباره اعمال فشار‌های مجازی به چهره‌های معروف، الهام حمیدی، بازیگر در جدیدترین پست خود در شبکه‌اجتماعی اینستاگرام به ماجرای تحمیل سکوت بعد از گل‌های جام‌جهانی و جشنواره فجر اشاره کرد.

در روز‌های اخیر افشاگری ادمین صفحه منافقین در شبکه‌های اجتماعی، پرده دیگری را از اهداف ضدایرانی این گروهک تروریستی کنار زد. به‌دنبال این افشاگری، چت‌های او با مقام‌های رده‌بالای این سازمان نیز منتشر شد؛ چت‌هایی که نشان می‌داد سران منافقین از ادمین خود عصبانی کردن مردم ایران را مطالبه کرده‌اند. براساس سیاستگذاری‌های سران منافقین، انتشار اخبار ناامید‌کننده و دامن زدن به دروغ‌هایی با هدف برانگیختن خشم جامعه، از اصلی‌ترین رویکرد‌هایی است که در دستورکار هجمه‌های مجازی جریان‌های معاند قرار دارد.

برچسب ها: بازیگران سکوت
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست