۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

امیرحسین صادقی: کسانی که آن بالا نشسته‌اند نمی‌توانند خودشان را جای کاپیتان استقلال بگذارند/ من کارشناس مسائل مذهبی نیستم!

امیرحسین صادقی ملی پوش اسبق استقلال در مورد احضار خودش به کمیته اخلاق با خبرورزشی به گفت‌وگو نشست.
کد خبر : ۶۵۵۱۳۴

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی خبر احضار امیرحسین صادقی روز یکشنبه رسانه‌ای شد و او حالا باید در کمیته اخلاق از خودش دفاع کند.

ملی پوش اسبق استقلال عصر یکشنبه در این رابطه به خبرورزشی گفت: «من الان فوتبالیست نیستم و نمی‌دانم چرا احضار شده‌ام؟ اصلاً در این رابطه خبری ندارم هیچ تماسی از فدراسیون با من گرفته نشد. فقط یک پیامک آمد و اعلام کرد که باید در کمیته اخلاق حاضر شوم! حرفی نزده‌ام که خلاف قانون باشد اما با این وجود می‌روم و هم حرف‌های  کمیته را می‌شنوم و هم حرف‌های خودم را به آنها می‌گویم. اگر دلیل احضار من به کمیته اخلاق دفاعم از سید حسین حسینی است، باید بگویم که بحث  کاملاً فوتبالی بود. من کارشناس مسائل مذهبی نیستم و در این مورد اشراف ندارم. شاید به واسطه مسائل مذهبی حرکتی که در اراک به وقوع پیوست، شبهه یا اشکالی داشته باشد اما مصاحبه من صرفا فوتبالی بود و گفتم در آن شرایط و فضای متشنج، حسینی به عنوان کاپیتان استقلال توانست فضا را آرام کند و چنین جریمه‌ای که برایش در نظر گرفتند به لحاظ مالی واقعاً گران‌ترین بغل تاریخ بود.»

صادقی ادامه داد: «در کمال احترام به مدیران فدراسیون معتقدم آنهایی که آن بالا نشسته‌اند و در مورد چنین اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها حکم صادر می‌کنند، نمی‌توانند خودشان را جای کاپیتان استقلال و فشاری که در آن لحظات متحمل می‌شود، بگذارند. حتی اگر حسینی از نظر آقایان اشتباهی هم مرتکب شده باشد، باید او را توجیه می‌کردند نه اینکه به این سرعت احضار مجدد را در دستور کارشان قرار بدهند.»