۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نقشه‌ دشمن برای ایجاد تفرقه را خنثی می‌کند

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان نقشه‌ دشمن برای ایجاد تفرقه را خنثی می‌کند
عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی با ایجاد بحران و حمایت از گروه‌های تروریستی همواره سعی در ناامن‌سازی منطقه دارند و سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان می‌تواند نقشه‌ دشمن برای ایجاد تفرقه را خنثی کند
کد خبر : ۶۵۵۳۲۰

به گزارش صراط عادل نجف‌زاده در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به سفر آیـت الله سید ابراهیم رئیسی به پاکستان گفت: دیپلماسی حٌسن همجواری در دولت سیزدهم به نحو مطلوب و شایسته‌ای دنبال می‌شود و سفر رئیس جمهور را در همین راستا می‌توان ارزیابی کرد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان می‌تواند تاثیر زیادی در ارتقای امنیت پایدار در سطح منطقه داشته باشد در این راستا پیشرفت‌های خوبی حاصل خواهد شد.

نجف زاده افزود: دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی با ایجاد بحران و حمایت از گروه‌های تروریستی همواره سعی در ناامن‌سازی منطقه دارند و سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان می‌تواند نقشه‌ دشمن برای ایجاد تفرقه را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد فضای امن در مناطق مرزی ایران و پاکستان می‌تواند زمینه‌ساز توسعه مبادلات اقتصادی در حوزه‌های مختلف و ایجاد بازارهای مرزی در این منطقه و رونق تجارت به ویژه برای مرزنشینان باشد.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قطعاً سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان نتایج مثبتی را در حوزه مسائل اقتصادی و امنیتی برای دو کشور و همینطور دستاوردهای مثبتی را در حوزه امنیتی برای منطقه در پی خواهد داشت.

رئیس جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

برچسب ها: ایران پاکستان