۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

ماجرای عجیب قهرمانی تراکتور در لیگ برتر در اروپا تکرار شد/ رونمایی از نسخه اروپایی قهرمانی چند دقیقه‌ای تی‌تی‌ها

اتفاقات عجیب لیگ چهاردهم در تبریز و ماجرای قهرمانی تراکتور، این بار در اروپا تکرار شد.
کد خبر : ۶۵۷۲۴۹

به گزارش صراط به نقل از تسنیم بدون شک یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ لیگ برتر ایران در هفته پایانی لیگ چهاردهم و در تبریز رخ داد. جاییکه تراکتور مدعی قهرمانی به مصاف نفت تهران رفت و در اصفهان هم سپاهان به عنوان دیگر مدعی با سایپا بازی داشت. در بازی عجیب تبریز که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید و پر بود از اتفاقات عجیب و جنجالی،خیلی از هواداران تراکتور از نتیجه بازی همزمان اطلاع نداشتند و فکر می‌کردند با همان نتیجه تساوی قهرمان شدند.

آن‌ها بعد از بازی به داخل زمین ریختند و غافل از اینکه سپاهان حریفش را شکست داده است. اتفاقی که در دنیای اینترنت و اطلاع رسانی عجیب بود ولی هرچه که بود یکی از اتفاقات عجیب تاریخ لیگ برتر در آن بازی رقم خورد. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که بفهمیم در فوتبال اروپا هم چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. همین چند روز قبل و در لیگ دسته دوم هلند مشابه آن چیزی که چند سال قبل در تبریز رخ داده بود، اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که تیم روداکرکراد به عنوان صدرنشین با دو گل از حریف پیش بود و هواداران این تیم چند دقیقه به پایان بازی جشن صعود را برپا کردند.

درحالیکه این تیم هنوز قهرمان نشده بود و برای قطعی شدن صعودش به اردیویزی هلند باید تیم خرونینخن شکست می‌خورد. این تیم رده سومی با یک گل از حریفش عقب بود و گوینده ورزشگاه بازی روداکرکراد قبل از پایان بازی همزمان صعود تیم رودا را تبریک گفت. هواداران این تیم به زمین ریختند و جشن و شادی پرداختند ولی غافل از اینکه خرونینخن گل تساوی را در آخرین لحظات زد تا صعود رودا قطعی نشود و به هفته‌های بعدی موکول شود. بعد از قطعی شدن نتایج ،گوینده ورزشگاه نتایج قطعی را اعلام و البته از همه عذرخواهی کرد.

برچسب ها: تراکتور سپاهان
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی