۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار؛ دو تغییر مهم!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار؛ دو تغییر مهم!
پرسپولیس با دو تغییر نسبت به بازی قبل در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف هوادار می‌رود.
کد خبر : ۶۵۷۶۴۸

به گزارش صراط به نقل از آرمان ملی آنلاین، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از امروز شروع خواهد شد و پرسپولیس که رقابت سخت و نفسگیری با استقلال برای گرفتن جام قهرمانی دارد، به مصاف هوادار خواهد رفت. شاگردان اوسمار هفته گذشته در قائمشهر موفق شدند به سختی و با وجود ده نفره شدن، نساجی را شکست دهند. حالا پرسپولیسی‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی مقابل هوادار خواهند داشت. امید عالیشاه که در بازی با نساجی به دلیل محرومیت غایب بود، برای بازی با هوادار به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و وحید امیری که به جای او در بازی قبل در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و عملکرد خوبی هم داشت، نیمکت نشین خواهد شد.

پرسپولیس برای بازی امروز سروش رفیعی را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد و از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده جانشین سروش، سینا اسدبیگی خواهد بود و این بازیکن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. اسدبیگی که در این فصل کمتر بازی کرده، در دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل درخشش قابل توجهی داشت.

همچنین این بازیکن در بازی با نساجی هم در نیمه دوم به عنوان بازیکن جاشنین وارد بازی شد و چند دقیقه بعد از ورودش با یک پاس فوق العاده زمینه ساز گل برتری قرمزها شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. نمایش‌های بسیار خوب سینا در هفته‌های اخیر باعث شد تا اوسمار مزد درخشش این بازیکن را بدهد و اسدبیگی در بازی امروز از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب پرسپولیس برای بازی امروز با هوادار دو تغییر نسبت به بازی قبل خواهد داشت و ترکیب احتمالی این تیم به این شرح خواهد بود: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.