۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

پلیس فارس جزییاتی از مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز را اعلام کرد

پلیس فارس جزییاتی از مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز را اعلام کرد
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس اعلام کرد بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد شهردار منطقه ۵ در منزل خودش در خیابان شهید آقایی شیراز به صورت مشکوک فوت شده و اطلاعات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود.
کد خبر : ۶۵۷۷۸۴

به گزارش صراط به نقل از  مهر، به نقل از رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، به دنبال انتشار خبر مرگ مشکوک شهردار منطقه ۵ شیراز در فضای مجازی بلافاصله با دستور سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس، موضوع به صورت ویژه در دستور بررسی قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان زبده پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

در گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس آمده است که در بررسی‌های اولیه مشخص شده که شهردار منطقه ۵ در منزل خودش در خیابان شهید آقایی شیراز به صورت مشکوک فوت کرده است.

همچنین به گفته سرهنگ افرامن معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فارس جزئیات بیشتری از این حادثه به صورت رسمی از هیچ منبع رسمی هنوز اعلام نشده و تحقیقات ادامه دارد و نتایج بیشتر متعاقباً اعلام می‌شود.

گفتنی است ساعتی پیش یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز که بعد از ظهر یکشنبه از ساعت ۱۴ آغاز شده بود به سبب شنیده شدن خبر فوت شهردار منطقه ۵ به ناگاه نیمه تمام ماند.

تیم‌های پلیس آگاهی استان فارس و پزشکی قانونی هم اکنون در محل حادثه حاضر هستند و به محض اعلام جزئیات دقیق، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب ها: شهردار شیراز قتل