۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۸

پیشکسوت پرسپولیس: داوران به نفع ما سوت می‌زنند / پنالتی هوادار را نگرفتند و گل دوم آفساید بود!

قرارداد اوسمار زودتر تمدید شود / برخلاف جوسازی علیه استقلال ، من همیشه حقیقت را بر زبان می‌آورم و آدمی نیستم که بخواهم به خاطر تعصبات رنگی دروغ بگویم. حقیقت این است که داوران به نفع پرسپولیس سوت می‌زنند و این تیم امتیازات زیادی را در این فصل به لطف داوران به دست آورده است.
کد خبر : ۶۵۷۸۴۶

به گزارش صراط به نقل از فارس پیشکسوت پرسپولیس گفت داوران لیگ برتر، به نفع سرخپوشان سوت می‌زنند و این تیم به لطف داوران، امتیازات زیادی را در این فصل به دست آورده است!

پیشکسوت پرسپولیس: داوران به نفع ما سوت می‌زنند / پنالتی هوادار را نگرفتند و گل دوم آفساید بود / قرارداد اوسمار زودتر تمدید شود

وحید قلیچ در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به پیروزی این تیم مقابل هوادار در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس برنده شد و بابت این پیروزی به هواداران این تیم تبریک می‌گویم اما در روزی که سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد با ضعف‌هایی روبه‌رو بود که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

 

خبرجدید: این خارجی نخستین بمب پرسپولیس در نقل و انتقالات خواهد بود

 

وی افزود: گرچه با علیرضا بیرانوند دچار چالش هستم و همواره از او انتقاد می‌کنم اما این دروازه‌بان در بازی مقابل هوادار نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و چند بار با واکنش‌های خود اجازه نداد پرسپولیس گل بخورد؛ او روز خوبی را در این مسابقه پشت سر گذاشت.

 

پیشکسوت پرسپولیس مدعی شد: من همیشه حقیقت را بر زبان می‌آورم و آدمی نیستم که بخواهم به خاطر تعصبات رنگی دروغ بگویم. حقیقت این است که داوران به نفع پرسپولیس سوت می‌زنند و این تیم امتیازات زیادی را در این فصل به لطف داوران به دست آورده است. در همین بازی با هوادرار امید عالیشاه در اوایل مسابقه باید کارت زرد دریافت می‌کرد. در نیمه دوم این بازیکن اخطار گرفت که اگر کارت زرد اول را گرفته بود، باید از زمین اخراج می‌شد. علاوه بر این، داور یک پنالتی به سود هوادار نگرفت و گل دوم پرسپولیس هم آفساید بود!

 

اخبار مرتبط: گل پرسپولیس آفساید بود و پنالتی هوادار را نگرفتند! می خواهند استقلال قهرمان نشود! + عکس

کارشناسی داوری پرسپولیس - هوادار: آیا قضاوت حسن اکرمی در نتیجه بازی اثرگذار بود!؟ / نظر کارشناسان درباره گل مشکوک + عکس

 

وی ادامه داد: رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) بعد از بازی با هوادار حرف‌هایی را بر زبان آورد که بیشتر به عوام‌فریبی شباهت داشت! او به جای اینکه بخواهد چنین حرف بزند بهتر است هوای پیشکسوتان پرسپولیس را داشته باشد.

 

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره عملکرد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم گفت: اوسمار در این مدت که هدایت پرسپولیس را برعهده داشته، نتایج بسیار خوبی گرفته.