۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

ریزش بخشی از سقف کاذب در دانشگاه رازی کرمانشاه

ریزش بخشی از سقف کاذب در دانشگاه رازی کرمانشاه
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه رازی در خصوص حادثه ریزش بخشی از سقف کاذب در دانشکده اقتصاد و کارآفرینی توضیحاتی ارائه کرد. 
کد خبر : ۶۵۷۹۱۴

به گزارش صراط به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر امین زارع در این خصوص اظهار داشت: ساعت ۱۳ امروز(دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت) در پی وقوع طوفان لحظه‌ای و وزش باد شدید، بخشی از سقف کاذب دو کلاس در دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی دچار ریزش شده و در پی این اتفاق، ۱۱ نفر از دانشجویان حاضر در این دو کلاس دچار مصدومیت جزئی شدند. 

وی افزود: طبق اعلام دفتر فنی و خدمات عمرانی دانشگاه، علت این حادثه وقوع طوفان شدید و باز بودن پنجره‌های این دو کلاس بوده که باد با شدت بالا وارد لایه زیرین سقف کاذب شده و به دنبال آن تایل‌های سقف کاذب از قلاب آزاد شده و بخشی از آن فرو ریخته است. 

زارع یادآور شد: مدیریت امور عمرانی و خدمات فنی در حال انجام پیگیری‌های لازم به منظور بررسی قصور احتمالی پیمانکار پروژه و پیگیری حقوقی آن است که اطلاع‌رسانی تکمیلی در این خصوص صورت خواهد گرفت. 

وی بیان کرد: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تعدادی از مدیران دانشگاه در محل حادثه حضور یافتند و پیگیر وضعیت سلامتی دانشجویان مصدوم هستند. 

 زارع اظهار کرد: به دنبال این اتفاق، 11 نفر از دانشجویان حاضر در این دو کلاس شامل ۱۰ دانشجوی دختر و یک پسر دچار مصدومیت جزیی شدند که اورژانس دانشگاه به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کرد و ضمن ارائه خدمات سرپایی به مصدومین، برای اطمینان از سلامت کامل دانشجویان، مصدومین به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شدند. 

وی افزود: قبل از اعزام مصدومان، هماهنگی با اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی انجام شد و تعدادی از مدیران دانشگاه در بیمارستان حضور یافته و سریعاً مقدمات پذیرش دانشجویان مصدوم فراهم شد. در حال حاضر نیز بر اساس اعلام پرسنل بیمارستان مصدومیت این دانشجویان جزیی است و پس از تکمیل معاینات تا ساعاتی دیگر وضعیت آنها مشخص می‌شود.