۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
مهم‌تری سوال روز؛

تیلور برمی‌گردد؟

تیلور برمی‌گردد؟
در میان بازنده‌های سرشناس کشتی انتخابی آمریکا برای المپیک، جردن باروز خودش را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کند.
کد خبر : ۶۵۸۰۰۳

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی جردن باروز که سال گذشته با شکست مقابل چنس مارستلر، شانس حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را از دست داد، برای المپیک بار دیگر به وزن ۷۴ کیلوگرم بازگشت که البته نتوانست خودش را به رقابت با کایل دِیک برساند و از حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم بازماند.

باروز تنها بازنده سرشناس انتخابی اخیر آمریکایی‌ها نبود، کشتی‌گیران عنوان‌داری چون دیوید تیلور، جیدن کاکس، توماس گیلمان و... هم در این رقابت‌ها شکست خوردند که هر سه نفر آنها به نوعی به دنیای قهرمانی خود پایان دادند. کاکس بلافاصله بعد از شکست روی تشک کفش‌هایش را درآورد و دو نفر دیگر نیز با پذیرش پیشنهاد همکاری باشگاه کابوی‌های اوکلاهاما، تصمیم خود را برای آینده اعلام کردند.

جردن باروز اما حالا خودش را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی ۲۰۲۴ که همزمان با امیدهای جهان در آلبانی برگزار می‌شود، آماده می‌کند. او اکنون رکورددار مدال در کشتی آمریکاست که قطعاً با هدف افزایش مدال‌هایش، دوست دارد بار دیگر شانس خود را در جهانی پیش‌رو امتحان کند.

یکی از اعضای فدراسیون کشتی آمریکا که در مسابقات گزینشی جهانی حضور داشت، در این‌باره به تسنیم گفت: باروز قصد حضور در جهانی آلبانی را دارد و خداحافظی نمی‌کند. او تمریناتش را با همین هدف ادامه می‌دهد.

وی همچنین درخصوص وضعیت پرونده مشکوک به دوپینگ آرون بروکس در امیدهای جهان و احتمال جایگزینی دیوید تیلور عنوان کرد: مشکل بروکس دارویی بود که به جهت درمانی استفاده کرده و تجویز پزشک را هم داشت. به احتمال خیلی زیاد مشکل او برطرف می‌شود و مشکلی برای حضور در مسابقات نخواهد داشت، به همین دلیل هم توانست در انتخابی تیم ملی شرکت کند، اما اگر یک درصد بروکس با محرومیت مواجه شود، دیوید تیلور جایگزین او خواهد شد.