۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

مجردها چطور یارانه بگیرند؟

مجردها چطور یارانه بگیرند؟
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، گفت: اگر موضوع تفکیک یارانه درخصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد؛ متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.
کد خبر : ۶۵۸۰۵۰

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین،موضوع تفکیک و جداسازی یارانه‌ها، همواره مورد سوال قشر زیادی از مردم است، بسیاری از مردم نمی‌دانند برای تفکیک یارانه خود باید به چه ارگانی مراجعه و یا چه اقدامی انجام دهند.

ایسنا در خبری نوشت: سید نصرالدین صالحی ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به موضوع تفکیک یارانه‌های خانوار، اظهار کرد: متولی این امر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، آن‌چه در این خصوص به مجموعه دادگستری ارتباط پیدا می‌کند، بحث مهجورین و زوجینی است که اختلافات آن‌ها موجب صدور حکم طلاق می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری افزود: در این موارد دادگستری با صدور گواهی و دادنامه به فرمانداری شهرستان، تفیکیک یارانه را اعلام می‌دارد و مابقی موارد به وزارت کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط است.

در ادامه محسن مولوی- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسئله تفکیک یارانه‌ها، اظهار کرد: اگر موضوع تفکیک یارانه در خصوص قیومیت، حضانت و کفالت باشد، متقاضیان باید از طریق فرمانداری به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی مراجعه کنند.

مولوی بیان کرد: افراد مجرد اگر به صورت مستقل زندگی می‌کنند، باید با داشتن مدارک به فرمانداری و دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی برای جداسازی یارانه خود اقدام کنند.

برچسب ها: یارانه مجردها