۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

مدیر تیم ملی والیبال ناپدید شد؟

مدیر تیم ملی والیبال ناپدید شد؟
مدیر تیم ملی والیبال، ملی‌پوشان را در میانه راه رها کرد و به برزیل نرفت.
کد خبر : ۶۵۸۲۵۱

به گزاش صراط به نقل از فارس، وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون والیبال و مدیر تیم ملی در امارات ناپدید شده است و نتوانسته ملی‌پوشان را در سفر به برزیل همراهی کند.

در شرایطی که برخی رسانه‌ها مدعی شدند که پیگیری‌های فدراسیون برای اطلاع از وضعیت مرادی از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران بی‌نتیجه بوده و 5 روز است از وی خبری نیست، اما میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: در جریان کامل اتفاقاتی که رخ داده هستیم و مرادی با هماهنگی من ملی‌پوشان را در سفر به برزیل همراهی نکرده است.

برخی از رسانه‌ها که هر موضوعی را بهانه قرار می‌دهند تا به والیبال و ایران ضربه بزنند مدعی هستند که مرادی به دنبال پناهندگی بوده و به همین دلیل از کاروان ملی‌پوشان جدا شده است!

تقوی در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: مرادی به دلیل مشکلاتی که برای یکی از اقوامش ایجاد شد نتوانست در ادامه سفر ملی‌پوشان به برزیل در کنار آنها باشد. او موضوع را چند روز قبل با من مطرح کرد و من هم اجازه دادم تا او به رفع مشکلاتش بپردازد.

ضمن اینکه غیبت مرادی خللی در کار تیم ملی ایجاد نمی‌کند، چراکه تیم ملی در برزیل از وجود امیر خوش‌خبر بهره می‌برد.رئیس فدراسیون والیبال، عنوان کرد: موضوع مرادی کاملاً شخصی است

. او با سال‌ها سابقه و تجربه هیچگاه به فکر ایجاد حاشیه برای تیم ملی نیست. ضمن اینکه به خوبی می‌دانم که برخی رسانه‌ها به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند، اما قطعاً این بار هم تیرشان همچون گذشته به سنگ خواهد خورد!