۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

فوتبال‌هاي هفته دوم هم پخش مي‌شوند

با اعلام خبر پخش تلويزيوني مسابقات فوتبال از هفته‌ي دوم ليگ برتر، به نظر مي‌رسد بايد كابوس پخش نشدن اين بازي‌ها از تلويزيون را كه مدتي مخاطبان علاقمند به فوتبال را نگران كرده بود، در حال حل شدن است.
کد خبر : ۷۲۳۷۴

بر اساس كنداكتور شبكه سه، برنامه «فوتبال برتر» مسابقه پرسپولیس و فجرسپاسي را سه‌شنبه ـ سوم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه پخش مي‌كند.



همچنين اين برنامه از جريان مسابقات ليگ برتر، ديدار سايپا و استقلال را چهارشنبه ـ چهارم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن خواهد برد.

اولين قسمت از برنامه «90» با اجراي عادل فردوسي پور دوشنبه ـ دوم مرداد ماه ـ ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود.

پس از پخش اين قسمت، «90» دو هفته پخش نمي‌شود و با بازگشت فردوسي‌پور از المپيك و پايان پخش ويژه برنامه المپيك در شبكه سه، سري چهاردهم «90» ادامه خواهد يافت.

این در حالی است که خودداری تلویزیون از پخش تبلیغات دور زمین مسابقات فوتبال اختلاف این دو نهاد را وارد فاز تازه تری کرده بود.

نظرات بینندگان
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
یه جوون واسه گرفتن وام ازدواج باید چند تا ضامن کارمند جور کنه تا بعد از کلی دوندگی 5،6 میلیون تومن وام بهش بدن که اون هم سرماه از کابوس قسطش خوابش نبره.(تازه با مدرک لیسانس فنی بیکاره)..از اون طرف هم حاجیهای زمان جنگمون که حالا شدن مدیران فوتبالی از جیب ما با جوونای بیست چند ساله بیسواد بی اخلاق که تنها هنرشون اینه که شادیشون و بعد ازگل با........ نشون میدن قراردادهای میلیاردی میبندن و آخر سر هم تلویزیون که باید صدای ما مظلومین و مستضعفینو به گوش مسئولین برسونه باز از جیب ما(که اختیارش دست ما نیست)برای حق پخش که البته به معنای معروفیت بیشتر و دستمزدهای میلیاردیتر این بازیکن نماها میشه،برمیداره وآخر سرهم منتشو هر دو طرف سر ما مردم میذارن.(پاورقی:پدر من پس از 25 سال معلمی که حدود بیست سالشو کلاس اول ابتدایی تدریس کرد بدلیل ناتوانی پیش از موعد و با ماهی 700تومن که قسمتی از اون هم بابت قسط میره بازنشسته شد که پاداش این 25 سال حدود 25 میلیو تومن بهش دادن پاداش یه بازیکن بعد از برد تو یه مسابقه...مشاغل شریف دیگه هم همینطور...این توهین به امثال پدر من نیست که دو سال هم جبهه بوده...اگه مسئولین به بیت المال اعتقاد دارن خانواده ما که راضی نیست)