۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۵

"لاله" هنوز کلید نخورده است

فیلم پر حاشیه میلیاردی "لاله" هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد در صورتی که یکی از روزنامه های نزدیک به این پروژه هفته گذشته اعلام کرده بود که این فیلم کلید خورده است.
کد خبر : ۸۵۵۵۸

به گزارش صراط، آخرین اخبار منتشر شده درباره این پروژه حضور پروانه پرتو به عنوان تهیه کننده، محمدرضا منصوری مدیرتولید و علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری است. این در حالی است که این گروه جدید بعد از استعفا تیم قبلی که البته به گفته اسدالله نیک نژاد کارگردان "لاله" که معتقد است: اصلا استعفا معنایی ندارد! زیرا اینجا یک پروژه سینمایی است که عده ای می آیند و وقتی کارشان تمام می شود می روند، وارد پروژه شدند.

نکته جالب حضور پرتوو منصوری در این فیلم به همکاری سابق آنها با پروژه محمد (ص) ساخته مجید مجیدی برمی گردد. پروانه پرتو مجری طرح  و منصوری مدیر تولید پروژه مجیدی بودند که البته چند ماهی است که دیگر با این فیلم همکاری نمی کنند. ابهام در انتخاب عوامل این فیلم در کنار استعفا گروهی افراد یکی از حاشیه های پررنگ "لاله" به شمار می رود. پروژه ای که با این همه تغیر و تحول تقریبا به ثمر نشستن آن کمی بعید به نظر می رسد.

شنیده ها حاکی از این است که این سه نفر جدید در پروژه "لاله" هنوز هیچ قراردادی نبسته اند و حتی هیچ کدام از بازیگران و دیگر عوامل گروه نیز مشخص نشده اند. در صورتی که پیش بینی عوامل قبلی این بود که مهرماه این فیلم میلیاردی که این روزها رئیس سازمان سینمایی نیز به شدت از آن حمایت می کند، کلید بخورد.

البته هفته گذشته یکی از روزنامه های نزدیک به این پروژه سینمایی در خبری در صفحه اول خود اعلام کرد که این فیلم کلید خورده است که اتفاقا عکسی نیز از نیک نژاد و زرین دست درحال گرفتن پلانی از یک مسابقه رالی در تهران در کنار این خبر چاپ شده بود. اما این خبر نیز شایعه ای بیش نبود و طبق اخبار دریافتی و به گفته زرین دست و شفیع آقامحمدیان روز جمعه گذشته تنها تست دوربین این فیلم در پیست رالی گرفته شده است و هنوز هیچ خبری در ارتباط با کلید خوردن دقیق این فیلم وجود ندارد.

جالب است که حتی رئیس سازمان سینمایی که دفاع تمام قد نیز از این پروژه می کند هیچ پاسخی به سوال خبرنگاران درباره کلید خوردن این پروزه نداد. وی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد درباره این پروژه گفت: فیلم "ملک سلیمان" در شرایط فعلی اگر قرار بود، ساخته شود 12 میلیارد هزینه می برد. فیلم های 70 میلیاردی ساخته می شود. آیا می دانید "روز رستاخیز" چقدر هزینه داشته است؟ آیا حرف شما این است که ما در این مملکت فیلم خوب نسازیم؟

وی همچنین درباره استعفای عوامل فیلم "لاله" عنوان کرد: در هر فیلمی ممکن است چند نفر بیایند و بعد بروند. خصوصا در مرحله پیش تولید که قراردادها بسته می شود. این اتفاقات طبیعی است.

در پاسخ به این سوال که ممکن است جبهه گیری برخی از افراد و همچنین واکنش نمایندگان مجلس به این فیلم باعث این موضوع شده باشد، افزود: ممکن است این موضوع هم تاثیر داشته باشد اما تغیر عوامل طبیعی است.

هنوز کسی نمی داند که این پروژه میلیاردی چه سرانجامی خواهد داشت و آیا تا به اتمام رسیدن دوره معاونت شمقدری و وزارت حسینی در ارشاد کلید خواهد خورد یا نه؟ عده ای عقیده دارند که این پروژه می تواند یک نمایش تبلیغاتی باشد.

منبع: مهر
برچسب ها: فیلم لاله صراط