۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

فرنگی کاران هیچ انگیزه‌ای برای جام جهانی ندارند

سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران با اشاره به اینکه دیگر روی وعده دادن به کشتی گیران را ندارد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که گریبانگیر این رشته شد، انگیزه‌ای برای فرنگی‌کاران باقی نمانده است.
کد خبر : ۹۵۱۷۲

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ رسول جزینی در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ضمن بیان مطلب فوق گفت: زمان زیادی تا رقابت‎های جام جهانی باقی نمانده و این در حالی است که فرنگی کاران اردونشین هیچ انگیزه‌ای برای حضور در این میدان بین‌المللی و تکرار قهرمانی سه دوره پیش خود ندارند.

وی افزود: کادر فنی هم هیچ آینده‌ مثبتی برای این وضعیت نمی‌بیند و ما نیز بلافاصله بعد از رقابت‌های جام جهانی مسئولیت را به کادر مورد نظر فدراسیون خواهم سپرد. متاسفانه وضعیت به گونه‌ای در آمده که نمی‌توان روی هیچ حرف و وعده‌ای از سوی متولیان امر حساب کرد زیرا توجه نکردن به تعهدات و وعده‌های قبلی، ذهنیت اردونشینان کشتی فرنگی را به کلی تحت تاثیر قرار داده است.

سرمربی موقت تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به عدم تمایل برخی اردونشینان به ادامه تمرین و حضور در جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه من نیز نمی‌توانم در این رابطه مثمرثمر باشم، چراکه دیگر روی وعده دادن به کشتی گیران را ندارم.

وی اضافه کرد: فرنگی کاران مدت‎هاست چشم انتظار پرداخت مطالبات خود هستند و این در حالی است که وضعیت آزادکاران و اردونشینان این رشته به مراتب از وضعیت فرنگی کاران بهتر است.

جزینی در خاتمه گفت: با توجه به شرایط کنونی نمی‌توانم مانع رفتن کسی شوم و حتی بشیر باباجانزاده به عنوان تنها المپیکی حاضر در اردو نیز در اعتراض به وضعیت کنونی قصد ادامه تمرین و ماندن در خانه کشتی را ندارد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران طی روزهای اول تا چهارم اسفندماه با حضور 10 تیم برتر دنیا در شرایطی برگزار می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی ایران به رغم کسب عنوان قهرمانی سه دوره قبلی، بحرانی‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

منبع: مهر