۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

پیام‌تبریک‌کمیته‌ملی‌المپیک‌به‌والیبالیست‌ها

کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به مسابقات بین قاره‌ای را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۳۶۰۸۸
صراط:  در این پیام تبریک آمده است: "والیبال از جمله رشته هایی است که طی سالیان گذشته بارها پرچم کشورمان را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده و پتانسیل موجود در ورزشکاران تمام رده‌های سنی این رشته را به دنیا نشان داده است. موفقیت‌های مکرر تیم‌های ملی در رشته‌های گروهی همچون والیبال، بسکتبال و فوتبال نوید این را می‌دهد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تر این رشته‌های تیمی در کنار رشته‌هایی انفرادی همچون کشتی، وزنه‌برداری و رزمی خواهیم بود.

والیبال با کسب این موفقیت ارزشمند در مسابقات کاپ آسیا، امید مسئولین و مردم را به موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون و حتی حضوری شایسته در المپیک 2016 را دو چندان کرد. بی‌شک حمایت کمیته ملی المپیک در  کنار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان می‌تواند زمینه این راه سخت، اما شدنی را فراهم سازد.

مجددا قهرمانی غیرتمندان والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را به مسئولین محترم و مردم همیشه در صحنه کشورمان و همچنین وزارت ورزش و جوانان، مجموعه عوامل فدراسیون، کادر فنی، ملی‌پوشان و جامعه غیرتمند ورزشی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران"
منبع: مهر