۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

پیگری حادثه ذوب‌آهن در چه مرحله‌ای است؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: گزارش کامل حادثه دلخراش شرکت ذوب‌آهن اصفهان بر اساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا سه روز آینده منتشر می‌شود.
کد خبر : ۲۴۸۴۷۹
صراط: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: گزارش کامل حادثه دلخراش شرکت ذوب‌آهن اصفهان بر اساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا سه روز آینده منتشر می‌شود.

غلامعلی قادری اظهار کرد: عصر روز گذشته هیئتی عالی‌رتبه متشکل از معاون روابط کار و مدیرکل بازرسی کار وزارت‌خانه، دو تن از کارشناسان ارشد بازرسی کار در حوزه فولاد و یکی از مشاوران ارشد روابط کار برای بررسی دقیق علت حادثه شرکت ذوب‌آهن، وارد اصفهان شدند.

وی افزود: این هیئت در بدو ورود در جلسه ویژه‌ای با مدیران مرتبط با حوادث کار استان اصفهان دیدار کرده و گزارشات جمع‌بندی شده آنان درباره حادثه را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: این هیئت همچنین صبح امروز در محل حادثه در شرکت ذوب‌آهن اصفهان حاضر شده و به گزارشات حادثه از سوی کارشناسان این شرکت گوش دادند.

وی ادامه داد: مسئولان همچنین با کارگران حاضر در شیفت حادثه گفت‌وگو کردند و فیلم‌های مربوط به حادثه را بازبینی کردند.

قادری تاکید کرد: کارشناسان وزارتخانه و همچنین کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان وظیفه خود می‌دانند که اطلاعات صحیحی درباره این حادثه در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

به گزارش فارس، بامداد روز پنج‌شنبه حادثه انفجار در کنورتور شماره دو شرکت ذوب‌آهن اصفهان سه تن از کارگران این شرکت را به کام مرگ کشاند و 6 نفر را زخمی کرد.

پس از این حادثه، در شبکه‌های مجازی ادعاهایی مبنی بر اینکه این کنورتور نیازمند تعمیرات بوده و در این امر کوتاهی شده منتشر شد.

مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از مردم خواستند تا زمان انتشار گزارش کامل حادثه از اظهار نظرهای غیر کارشناسی در این باره بپرهیزند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط اصفهان