۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان

کد خبر : ۶۵۸۳۵۹

مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان

مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان

شاید اولین گزینه برای سفر در ایران برای بسیاری از افراد شهرهای زیبا شیراز و اصفهان باشد. شیراز و اصفهان از قدیمی‌ترین شهرهای ایران هستند که جاذبه‌های گردشگری آن‌ها بسیار زیاد است. با توجه به تعداد زیاد مسافر که هر ساله به این دو شهر سفر می‌کنند، تعداد قابل توجهی هتل شیراز و هتل اصفهان وجود دارد که افراد می‌توانند آن‌ها را رزرو کنند. اگر قصد سفر به این دو شهر زیبا را دارید، در ادامه با تعدادی از بهترین هتل‌ها در هر شهر آشنا خواهیم شد.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان بوده که توسط شاه سلطان حسین صفوی برای پیشکشی به مادرش ساخته شده است. این هتل معماری بسیار زیبا به سبک قرن 18 داشته و در سال 1351 با تغییر کاربری به هتل 5 ستاره تبدیل شده است. هتل دارای 225 اتاق و واحد اقامتی است که معماری اصیل ایرانی به سبک‌های مختلف در آن‌ها به کار رفته است. با توجه به 5 ستاره بودن هتل می‌توانید از امکانات مختلفی مانند کافه و رستوران، استخر، کتابخانه، سالن ورزشی و غیره بهره مند شوید.

هتل عطار اصفهان

اگر برای رزرو هتل اصفهان به دنبال یک انتخاب ناب و منحصر به فرد هستید، هتل عطار می‌تواند بهترین گزینه و انتخاب برای شما باشد. این هتل معماری سنتی داشته و شما را با زندگی اجدادتان آشنا می‌کند. در هتل عطار 10 سوئیت دو نفره و 2 سوئیت چهار نفره وجود دارد. امکانات رفاهی در این هتل عالی است و شما می‌توانید از امکاناتی مانند حمام ترکی، حمام سنتی، استخر و جکوزی، سالن ورزشی، وای فای و غیره استفاده کنید. این هتل نیز جز هتل‌های 5 ستاره است.

هتل کوثر اصفهان

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره در شهر اصفهان، هتل کوثر است. این هتل در 7 طبقه ساخته شده و 22 واحد اقامتی مانند اتاق تک نفره و دو نفره، سوئیت کوچک و رویال دارد. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا است که می‌توانید به جای انتظار در لابی در هوای خنک بیرون از هتل بنشینید. از جمله خدمات و امکانات این هتل اصفهان می‌توان به آتلیه، خدمات تور، سالن ورزشی، استخر و سونا، سالن ماساژ، جکوزی، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان از جمله هتل‌های 4 ستاره اصفهان است که در خیابان مطهری روبه روی پل فلزی واقع شده است. این هتل دارای چشم اندازی زیبا و 360 درجه از اصفهان و زاینده رود است. علت نام گذاری آسمان نیز همین چشم انداز زیبا و منحصر به فرد آن است. هتل در 13 طبقه ساخته شده و 93 اتاق و واحد اقامتی دارد. خدمات ویژه معلولین، استخر و سونا، رستوران و کافی شاپ بخشی از خدمات و امکانات هتل به شمار می‌رود.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ بدون شک یکی از بهترین‌ها در هتل‌های ایران است که زیربنایی حدود 40 کیلومتر مربع داشته و بر فراز کوه‌های شمالی شیراز واقع شده است. ساختمان آن 14 طبقه دارد و قرارگیری آن بر روی ارتفاع باعث شده که چشم اندازی رویایی در برابر چشمان مسافران قرار بگیرد. این هتل شیراز 160 اتاق و واحد اقامتی جهت اقامت مسافران داشته و امکانات رفاهی را به صورت فول و کامل در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی مانند سالن همایش، پارکینگ، کافی شاپ، روم سرویس، آرایشگاه، خدمات تور و غیره است.

هتل زندیه شیراز

اگر برای اقامت در شهر شیراز به دنبال یک هتل لوکس سنتی هستید، هتل زندیه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل شیراز در سال 1394 در 7 طبقه ساخته شده و 80 اتاق و واحد اقامتی دارد. استخر و سونای این مجموعه معماری برگرفته از حمام وکیل دارد و یک تجربه متفاوت از آب تنی را به شما هدیه خواهد داد. این هتل 5 ستاره با امکانات و خدماتی مانند سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، روم سرویس، سالن ورزشی، استخر و کافه و پرسنلی متعهد و خوش برخورد یک سفر لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد.

مقایسه قیمت هتل شیراز و اصفهان

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این شهر است که در سال 1381 در خیابان کریم خان زند به بهره برداری رسید. این هتل دو برج دوقلوی بسیار لوکس دارد که هر کدام 13 طبقه ارتفاع دارند. در این هتل شیراز 190 اتاق و سوئیت برای اجاره وجود دارد. کافی شاپ 24 ساعته، رستوران با اجرای موسیقی زنده، سالن ماساژ و اسپا، دو سالن زمرد و مروارید برای برگزاری همایش‌ها از دیگر امکانات هتل به شمار می‌رود.

مقایسه قیمت هتل‎های اصفهان و شیراز

قیمت هتل درهر شهر با توجه به تعداد ستاره‌ها و خدمات ارائه شده متغیر خواهد بود. همانطور که می‌دانید هتل‌های 5 ستاره بالاترین هزینه اجاره در مقایسه با انواع دیگر را دارند. هزینه رزرو اتاق‌های هتل 5 ستاره می‌تواند بین شبی 3 تا بیش از 6 میلیون تومان متغیر باشد، در حالی که برای هتل‌های دیگر هزینه هر شب اقامت حدود 1 میلیون تا 4 میلیون بسته به ستاره هتل و امکانات آن متغیر خواهد بود.